loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 27 1395/04/21 نظرات (0)

خرید لباس ورزشی,لباس ورزشی زنانه

زنان بیشتر لباس‌ ورزشی می‌خرند! عکس

اکنون زنان که به باشگاه‌ها می‌روند معمولا لباس ورزشی با خود به همراه می‌برند و دیگر روزگار ورزش کردن با تی‌شرت گذشته است. طبق آمار، افراد بیشتری نسبت به گذشته حاضرند به اندازه یک لباس مجلسی برای خرید لباس‌های ورزشی پول بدهند. تنها در آمریکا، مجموع فروش لباس‌های ورزشی زنان در 12 ماه منتهی به آگوست 2011 برابر با 15.1 میلیارد دلار بوده است.

این آمار نسبت به یک سال گذشته 10 درصد افزایش نشان می‌دهد. اخیرا شرکت نایکی که در زمینه لوازم و البسه ورزشی فعال است اعلام کرده که سرعت فروش محصولات زنان این شرکت بیشتر از سرعت فروش محصولات مردان است.

خرید لباس ورزشی,لباس ورزشی زنانه

زنان بیش از پیش لباس‌های ورزشی می‌خرند

تحلیل‌گران می‌گویند که نحوه طراحی این لباس‌ها که باعث شده آنها هم تا جای ممکن زیبا باشند و هم تا جای ممکن در تن راحت باشند باعث شده که زنان روی به استفاده از لباس‌های ورزشی بیاورند. با چنین بازار ارزشمندی، عجیب نیست که شرکت‌هایی به دنبال استفاده از این بازار هستند و برای این تاسیس شده‌اند که لباس‌های ورزشی زنانه را بفروشند.

خرید لباس ورزشی,لباس ورزشی زنانه

کتی بیدولف، موسس برند ورزشی Striders Edge کارش را از یک آپارتمان یک‌خوابه آغاز کرد. او می‌گوید: «به نظر می‌رسید کار بسیار بزرگی در پیش دارم. من تمام مواد اولیه مورد نیازم را از پرتغال سفارش می‌دادم. من صدها جعبه پارچه سفارش می‌دادم و مجبور بودم خودم آنها را جابجا کنم. در سال اول اصلا نخوابیدم چون می‌دانستم که بازاری هست که باید آن را پر کنم. اکنون دفتری در یکی از بهترین نقاط شهر دارم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت