loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 89 1395/04/15 نظرات (0)

پنج عادت روزانه برای خوش پوش بودن

پنج عادت روزانه برای خوش پوش بودن

به دلیل اینکه یک برنامه منظم و مدون جهانی وجود ندارد که خانم‌های خوشپوش طبق آن عمل کنند، عادت‌هایی وجود دارند که به این خانم‌ها برای انتخاب لباس مناسب کمک می‌کند، از بررسی وضعیت اب و هوا گرفته تا ترکیب مدهای قدیمی و جدید. در این مقاله به 5 مورد از این عادت‌های روزانه اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

1) طبقه بندی کردن لباسها.

قاعدتا آویزان کردن لباس‌ها در کمد، تا کردن آنها و اختصاص دادن بخشی از اتاق به آنها خیلی بهتر از این است که بدون نظم و ترتیب آنها را در اتاق ریخته و هر بار که قصد پوشیدن لباس را داریم یکی یکی آنها را از زیر آوار لباس‌ها پیدا کرده و تست کنیم. بهم ریخته بودن ونبود نظم در طبقه بندی لباس‌ها علاوه بر اینکه پروسه انتخاب لباس و یک تیپ مناسب را طولانی می‌کند، عمر آنها را هم کاهش می‌دهد.

2) بررسی کردن وضعیت آب و هوا. با برنامه‌های هواشناسی دوست شوید.

هنگامی که از وضعیت آب و هوا اطلاع داشته باشید می‌توانید بهترین لباس را انتخاب کرده و پوشش عالی داشته باشید. یکی از شرط‌های خوش پوش بودن، آگاهی از محیط پیرامون از جمله وضعیت آب و هواست.

پنج عادت روزانه برای خوش پوش بودن

3) اختصاص وقت بیشتر در صبح برای آماده شدن.

خانم‌های خوش پوش صبح‌ها زودتر از خواب بیدار می‌شوند و اصطلاحا سحرخیزند. سحرخیز بودن باعث می‌شود که وقت کافی برای انتخاب لباس مناسب و ست کردن آنها با همدیگر را داشته باشید، همچنین می‌توانید از وقت اضافه‌ای که دارید استفاده کرده و روی مدل موهایتان کار کنید. 

4) ترکیب مدهای قدیمی و جدید. نیازی نیست که از سر تا پایتان به روز باشد.

شما می‌توانید به طور مثال بعضی از اکسسوری‌های خود را با قیمت پایین‌تر و از میان مدهای قدیمی‌تر انتخاب کرده و از سویی دیگر لباس هایتان را با مد روز تنظیم کنید. اما به طور کلی باید مثل خانم‌های خوش سلیقه تسلیم مد نشوید و از نبوغ خود برای همخوانی لباس‌ها و اکسسوری هایتان استفاده کنید. خوش‌پوش بودن به نبوغ شما بستگی دارد.

5) اتوی بخار. لباس‌های پر از چین و چروک قدیمی و از مد افتاده به نظر می‌رسند.

خانم‌های خوش پوش به جای استفاده از اتوهای برقی که در ساخت آنها از المنت استفاده شده، از اتوی بخار استفاده می‌کنند. استفاده از اتوی بخار مزیت دیگری هم دارد و آن این است که به خیال راحت می‌توانید در مدت زمان و حرارت بالا آن را روی لباس‌های نخی خود بگذارید بدون اینکه دغدغه سوختن لباس‌هایتان را داشته باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت