loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 99 1395/04/14 نظرات (0)

نحوه انتخاب لباس عروس

نحوه انتخاب لباس عروسی متناسب با فرم بدن (قسمت دوم)

روز عروسی روز بسیار مهمی است و داشتن لباسی مناسب برای این روز اهمیت بسیاری دارد. در این سری مقالات کارشناس به این می‌پردازد که چگونه لباس عروسی مناسب انتخاب کنید.

نحوه انتخاب لباس عروس

بهترین مدل لباس عروس که متناسب عروس‌هایی با سینه و باسن بزرگ است:

«اگر شما اندامی یا سینه و باسن بزرگ دارید، بدان معنی نیست که نمی‌توانید لباس بدون بند شانه بپوشید! بهتر است لباس‌هایی که در آن سوتین‌هایی فلزی تعبیه شده است انتخاب کنید، همچنین می‌توانید این مدل سوتین را از بازار خریداری کنید و آن‌ها نیز همان کار را برای شما انجام می‌دهند. همچنین مطمئن شوید که خیاط شما ماهر است؛ زیرا سوتین باید مانند دستکش کاملا اندازه‌تان باشد. و به علاوه اگر دوست دارید، می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که پشت آن‌ها بندهایی برای اندازه کردن لباس در اندام شما دارد؛ در نظر داشته باشید که اگر از لباس‌هایی که پشتشان با بند بسته می‌شود استفاده کنید، گزینه‌های زیادتری برای انتخاب خوهید داشت.«

نحوه انتخاب لباس عروس

بهترین مدل لباس عروس که متناسب عروس‌هایی با بدن گلابی شکل است:

«اگر بدن شما گلابی شکل است، سعی کنید شانه، سینه و کمر خود را بیشتر نمایان کنید. بهترین انتخاب        می‌تواند لباس عروسی A شکل با دنباله و کمری اندازه و طبیعی باشد. در نظر داشته باشید که می‌توانید لباس را با کمربند پارچه‌ای تزئین کنید. همچنین لباسی با نیم‌تنه بسیار جالب و زیبا انتخاب کنید که دارای جزئیات توری شکل یا تزئینات زیبا باشد. من به شخصه لباس طرح دار را برای لباس عروسی انتخاب نمی‌کنم و لباسی با پایین تنه ی ساده را ترجیح می‌دهم.»

بهترین مدل لباس عروس که متناسب عروس‌هایی با بدنی ورزشکاری است:

 ‘’ حقیقت این است که شما می‌توانید تمام مدل‌های مختلف لباس را بپوشید. بر روی سبکی که شما را زیبا و جذاب‌تر نشان می‌دهد تمرکز کنید. اگر شانه‌های پهنی دارید از سوتین‌ها و یا نیم تنه‌های پشت گردنی استفاده کنید. همچنین می‌توانید لباس عروسی زیبا از جنس ابریشم به تن کنید."

نحوه انتخاب لباس عروس

بهترین مدل لباس عروس که متناسب عروس‌هایی ریز نقش است:

 ‘’ زنان ریز نقش تقریبا می‌توانند هر لباسی را بپوشند. بسیاری از طراحان لباس، لباس‌های حاشیه‌دار را برای این دسته از افراد پیشنهاد می‌دهند؛ به ویژه لباس عروس‌هایی که دارای یراق و یا تزئینی خاصی بر روی دامنشان هستند. این مدل‌ها برای زنان بلند قد نیز صادق است. اگر ریز نقش هستید، می‌توانید از لباس‌های ماهی شکل نیز استفاده کنید.’’

نحوه انتخاب لباس عروس

بهترین مدل لباس عروس که متناسب عروس‌هایی با قد بلند است:

 ‘’ اگر شما از قدبلند بودن خود راضی هستید و اعتماد به نفس کافی دارید، هر مدل لباس عروسی را که می‌خواهید بپوشید؛ چرا که در تمام آن‌ها فوق العاده به نظر می‌آیید. اگر می‌خواهید توجه دیگران را به قدتان جلب نکنید، از لباس‌های بدون بند شانه که دارای پارچه و طراحی متفاوت در قسمت سینه تا دامن آن است، استفاده کنید.

بهترین مدل لباس عروس که متناسب عروس‌هایی با بدن سیبی شکل است:

 ‘’ اگر بدنی سیبی شکل دارید و می‌خواهید توجه دیگران را به کمرتان جلب کنید، لباس عروسی که پشت آن را باید توسط چندین بند اندازه و سفت کنید و آن دسته از لباس‌هایی که در آن‌ها گِن‌هایی مخصوص وجود دارد، بپوشید.’’

نکته مهم این است که نمی‌توان با اطمینان برای فرم بدن خاص، مدل مشخصی از لباس را تعیین کرد. و برای مثال ممکن است لباس بدون بند شانه، در بدن دو شخص با دو سایز متفاوت زیبا جلوه کند. پس ابتدا مدل‌های مختلف لباس عروسی را امتحان کنید و یکی از آن‌ها را که برای بدن شما متناسب‌تر است، انتخاب کنید.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت