loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 81 1395/04/13 نظرات (0)

انتخاب بهترین زیورآلات عروسی


انتخاب زیور آلات جشن عروسی‌ با آنا هارتشون

آیا در تکاپو برای انتخاب زیور آلات جشن عروسی‌تان هستید؟ در اینجا "آنا هارتشون" نظرات کارشناسانه خود را برای یافتن تغییرات تکمیلی و نهایی ارائه می‌دهد.

چه زمانی باید جست و جو را برای زیورآلات شروع کنم؟

بهتر است قبل از انتخاب زیور آلات عروسیتان لباستان را انتخاب کنید، با این کار می‌توانید مطمئن شوید که آنها با هم همخوانی خواهند داشت. این کار شما را از جست  و جو باز نخواهد داشت چرا که با این کار می‌توانید بفهمید که کدام شرکت‌ها چه محصولاتی و طرح‌هایی ارائه می‌دهند که با سلیقه شما جور دربیایند. در صورت امکان تا می‌توانید مدل‌ها و تزئینات و زیور آلات مختلف مو را امتحان کنید چرا که آنها می‌توانند تغییرات زیادی ایجاد کنند. ممکن است که عاشق مدلی شوید که در نگاه اول اصلاً توجه‌تان را به خودش جلب نکرده باشد.

انتخاب بهترین زیورآلات عروسی

من معمولاً از زیورآلات زیادی استفاده نمی‌کنم، برای روز عروسی ام باید چه کار کنم؟

این که از زیورآلات کم و سبک استفاده کنید یا زیاد و بزرگ کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. زیورآلات سبک و زیبای زیادی وجود دارد که احتمالاً با آنها احساس راحتی خواهید کرد. بعضی‌ها یک قطعه خاص از زیورآلات انتخاب می‌کنند که در این مورد توصیه می‌شود که حتماً دیگر زیورآلات را ساده نگاه دارند. 

زیورآلات خود را نقره‌ای یا طلایی انتخاب کنم؟

زیورآلات طلایی این روزها بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرند و با لباس‌های سرخ یا طلایی رنگ بهتر و زیبا‌تر به نظر می‌رسند. اما نقره‌ای همیشه مورد پسند اکثر افراد هست و با لباس سفید و شیری جذاب‌تر به نظر می‌رسند. این که زیورآلات شما چه رنگی باشند کاملاً به سلیقه شخصی شما مربوط می‌شوند اما در حالت ایده آل همه زیور آلات شما باید از یک خانواده و طیف رنگی پیروی کنند.

انتخاب بهترین زیورآلات عروسی

چطور بهترین انتخاب را برای زیورآلات و تزئینات مو را داشته باشم؟

هدبند ها

هدبند‌ها خیلی انعطاف پذیر هستند، به این معنی که می‌توانند با مدل موهای مختلفی استفاده شوند، می‌توانید تمام یا نیمی از موی خود را بالا بدهید یا مو روی صورتتان بریزید. می‌توانید یک روبان یا نوار استفاده کنید که با رنگ مویتان همخوانی داشته باشد، و در صورتی که بخواهید چیزی از موهایتان بیرون بزند میتوانید با آن روبان مروارید یا تکه‌های کریستالی میکس کنید. این روزها هدبندهایی که کنار سر قرار می‌گیرند بیشتر مطابق با مد روز هستند. 

شانه‌های سر

شانه‌های مو مدل‌ها و سایزهای متنوع و زیادی دارند برای مدل موهایی که حداقل یک قسمت از آن را بالا داده باشید مناسب ترند. اگر حجاب دارید بهتر است یک شانه زیبا و ساده بر روی آن استفاده کنید که به راحتی بتوانید جدایش کنید در حالی که شانه تزئینی داخل موهای شماست.

تاج‌ها

با استفاده از تاج تمام توجه به قسمت جلوی سرتان جلب می‌شود، اما آنها هم تنوع بالایی دارند به طوری که می‌توانید آنها را با هر مدل مویی استفاده کنید.

گیره‌های مو

گیره‌های مو کمتر جلب توجه می‌کنند و می‌توانند در قسمت پشتی مو استفاده شوند، مخصوصاً اگر از جواهرات درشت استفاده می‌کنید. می‌توانید گیره‌های سر براق و نگین دار را در موی جمع یا بسته شده کنار سر، گیس یا بافت‌های مدل یونانی پراکنده کنید.

انتخاب بهترین زیورآلات عروسی

درباره ساقدوش‌ها چطور عمل کنیم؟

بعضی عروس‌ها دوست دارند که برای ساقدوش‌های خود نیز زیورآلات موی خاص در نظر بگیرند که با خودشان هماهنگ باشد. مثلاً یک شانه سر که با هدبند عروس هماهنگی داشته باشد. بعضی از عروس‌های من مدل‌های مختلفی برای ساقدوش‌هایشان انتخاب می‌کنند، پس این احساس را نداشته باشید که حتماً باید تمام زیورآلات آنها را با هم هماهنگ کنید. اگر آنها چیزی را انتخاب کردند که واقعاً دوستش دارند، می‌توانند آنها را بعد از عروسی شما هم استفاده کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت