loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 125 1395/04/27 نظرات (0)
چگونه مانع ریزش و آب شدن آرایش صورت خود شویم؟

چگونه مانع ریزش و آب شدن آرایش صورت خود شویم؟

در این جا راه کارهایی را معرفی می‌کنیم که با انجام دادن آن‌ها قبل از آرایش کردن می‌توانید مانع ریزش آرایش خود شوید. حتی اگر پوست شما چرب هم نباشد، در تابستان پوست همه ما چرب و براق می‌شود.

از شیرپاک‌کن استفاده کنید

اولین راه که بدون الکل است و چربی و برق زدن و قرمزی پوست را کنترل می‌کند استفاده از شیر‌پاک‌کن‌ها است. مقداری از آن را روی یک پد پنبه‌ای بریزید و پوستتان را کاملاً با آن تمیز کنید، سپس مقداری لوسیون بدون چربی سبک به پوست خود بمالید، و قبل از شروع آرایش 10 دقیقه به آن زمان بدهید تا کاملاً جذب پوستتان شود.

از پودر‌ها برای آرایش خود استفاده کنید

استفاده از کرم‌ها و لوازم آرایشی مایع را در ماه‌های گرم فراموش کنید، چرا که به راحتی با گرمی هوا روی صورتتان حالت آب شده و ناخوشایندی پیدا خواهند کرد. قبل از شروع کردن به آرایش از مقداری مواد پایه‌ای آرایشی که باعث زیبا‌تر شدن و ماندگاری آرایش شما می‌شوند استفاده کنید. سپس به سراغ یک پودر آرایشی سبک بروید.

چگونه مانع ریزش و آب شدن آرایش صورت خود شویم؟

بدون استفاده از کانسیلر قسمت‌هایی را که می‌خواهید بپوشانید

پوشش‌های زیر چشم می‌توانند خیلی زود چرب به نظر برسند. پس در روزهای گرم و چسبناک در صورت نیاز به پوشش بیش‌تر به جای استفاده از کانسیلر‌ها از لایه دیگری از پودر آرایشی‌تان استفاده کنید. یک برس تمیز را با پودر مورد نظرتان آغشته کنید، سپس با آن به قسمت‌هایی که می‌خواهید به آرامی ضربه بزنید.

برای پاک کردن در هر زمانی آماده باشید

اگر از سایه یا رژ گونه استفاده می‌کنید، یادتان نرود که در تابستان باید از مدل‌های پودری آن‌ها استفاده کنید. و اگر به علت تعرق و گرما پوستتان چرب شد و یا احساس کردید آرایشتان آب شده است به سادگی با استفاده از یک لایه دستمال کاغذی به کمک انگشتان خود محل مورد نظرتان را از چربی مزاحم بزدایید.

به همین سادگی!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت