loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 123 1395/04/10 نظرات (0)

تغییر فضای خانه,دکوراسيون ,دیزاین دکور منزل

تغییر فضای خانه: دیزاین دکور خانه با راه‌های ساده

تغییر فضای خانه معمولا کاری زمان‌بر است، اما با لایت مد می‌توان این کار را با راه حل‌هایی ساده انجام داد. در این سلسله مقالات به روش‌های این کار می‌پردازیم.

4- کوسن‌ها باعث بی‌نظمی می‌شوند:

کوسن‌ها دوست‌داشتنی هستند و به دکور خانه زیبایی می‌بخشند، اما باعث بی‌نظمی خانه نیز می‌شوند؛ چرا که در نهایت آن‌ها را روی زمین و یا جاهای دیگر می‌اندازیم و سرجای خودشان نیستند، و در نتیجه خانه بی‌نظم به نظر می‌رسد. پس اگر احساس می‌کنید که این کوسن‌ها در خانه شما نیز باعث به‌هم‌ریختگی می‌شوند، آن‌ها را به دیگران هدیه بدهید!

تغییر فضای خانه,دکوراسيون ,دیزاین دکور منزل

5- مجله‌ها، سی‌دی‌ها، روزنامه‌ها و ... موجود در خانه‌‌تان را سر و سامان دهید:

کتاب‌ها، مجله‌ها، دی‌وی‌دی‌ها، سی‌دی‌ها و .... باعث به هم ریختگی خانه شما می‌شوند. امروزه ویدئوها، موسیقی‌ها و کتاب‌های مختلف در فرم و قالب ( فُرمَت ) دیجیتالی موجود هستند، در نتیجه می‌توانید کتابخانه خود را تنها با کتاب‌ها و موسیقی‌هایی که آن‌ها را دوست دارید پر کنید و بقیه را به صورت دیجیتالی بخوانید و ببینید و بشنوید.

مزیت فرمت‌های دیجیتالی کتاب‌ها و مجلات این است که تا حد ممکن از به هم ریختگی و انباشته شدن کتاب‌ها و سی‌دی‌ها روی هم جلوگیری می‌کنند.

تغییر فضای خانه,دکوراسيون ,دیزاین دکور منزل  


6- میز تاشو و یا کوچکی علاوه بر میز غذاخوری‌تان داشته باشید:

میز غذاخوری ما در خانه معمولا به محلی برای انباشتن وسایل روی آن تبدیل می‌شود. فرزندان ما دوست دارند که تکالیف خود را روی میز غذاخوری انجام دهند و ما نیز ممکن است از آن‌ها به عنوان میز تحریر برای انجام دادن کارهایمان استفاده کنیم. در خانه خود این قانون را رعایت کنید که میز غذاخوری را فقط به منظور غذاخوردن استفاده کنید.

میز کوچکی را برای بازی، انجام کارها و ... درنظر بگیرید. اگر این میزها، میزهای کوچک تاشو باشند، می‌توانید بعد از اتمام کارتان، آن‌ها را در گوشه‌ای از خانه قرار دهید تا مزاحم رفت و آمد شما نباشند.

از این میز اضافه برای انجام کارهایتان استفاده کنید تا دیگر روی میز غذاخوری‌تان پر از وسایل مختلف نشود و تنها برای غذا خوردن از آنها استفاده کنید.

تغییر فضای خانه,دکوراسيون ,دیزاین دکور منزل

7- تخت تنها برای خوابیدن است:

علاوه بر اینکه همیشه باید تخت خود را تمیز نگه دارید و روی آن را مرتب کنید، نباید از آن برای انجام دادن کارهایتان استفاده کنید. برای بهداشتی و تمیز نگه داشتن تختتان، نباید روی آن کتاب بخوانید، تلویزیون تماشا کنید، و یا قهوه و خوراکی‌های دیگر بخورید. از تخت خود برای خوابیدن استفاده کنید و هنگامی که صبح از خوابی بیدار می‌شوید، روی آن را بکشید و مرتب کنید.

اگر تخت شما مرتب باشد و روی آن را بکشید، باعث زیباتر به نظر رسیدن اتاقتان می‌شود و ملحفه روی تخت شما تمیز می‌ماند و هنگام خوابیدن در شب حس بهتری دارید، اما اگر به هم ریخته باشد و روی آن پر از وسایل مختلف باشد، اتاق شما را شلوغ و به هم ریخته نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت