loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 153 1395/04/08 نظرات (0)

آلیشیا کیز ,آرایش ,عکسهای جذاب آلیشا کیز ,بدون آرایش

آلیشیا کیز: چرا دیگر آرایش نمیکنم

آلیشیا کیز ,هنرمند مشهور ,آرایش ,عکسهای جدید و جذاب آلیشا کیز ,بدون آرایش , الیشیا کیز و همسرش,عکس های الیشیا کیز, بیوگرافی الیشیا کیز

آلیشیا کیز، هنرمند مشهور گفته که برای رهایی از فشار زیادی که مردم به او می‌آورند دیگر دست از آرایش برداشته است.

کیز به جنبش زنانی پیوسته که دوست ندارند تصویرشان فتوشاپ شود و از آرایش استفاده کنند. این هنرمند 35ساله در مقاله‌ای نوشته است که دوست ندارد مردم بر اساس چهره او را قضاوت کنند: «دنیای سرگرمی سخت است و پر از قضاوت.

آلیشیا کیز ,آرایش ,عکسهای جذاب آلیشا کیز ,بدون آرایش

هر کسی درباره من حرف می‌زد. خسته شده‌ام از بس زنان را شستشوی مغزی داده‌اند که باید لاغر و بی‌نقص باشند. یکی از چیزهایی که از آن خسته شده بودم قضاوت همیشگی روی زنان بود.»

آلیشیا کیز ,آرایش ,عکسهای جذاب آلیشا کیز ,بدون آرایش

او می‌گوید با آرایش نکردن احساس ناامنی زیادی می‌کرد و مرتب می‌ترسید که مردم درباره‌اش چه فکری می‌کنند: «هر بار که خانه را ترک می‌کردم نگران بودم؛ نکند کسی بخواهد با من عکس بگیرد؟ نکند این عکس را منتشر کنند؟ این‌ها افکار سطحی من از ناامنی بودند. من بیش از حد به این فکر می‌کردم که مردم درباره‌ام چه تفکری دارند.»

آلیشیا کیز ,آرایش ,عکسهای جذاب آلیشا کیز ,بدون آرایش

او پس از آن که اجازه داد تصویرش بدون آرایش منتشر شود گفت: «قوی‌ترین، آزادترین و زیباترین حسی بود که تا حالا داشته‌ام. احساس قدرت داشتم چون تمایلات درونی من خودشان را نشان دادند.

آلیشیا کیز ,آرایش ,عکسهای جذاب آلیشا کیز ,بدون آرایش

اشتیاق من به گوش کردن به خودم، به از هم گسیختن دیوارهایی که در این سال‌ها ساخته بودم، به این که پر از هدف باشم و خودم باشم.  دنیا داشت به چیزهایی که به خودم قول داده بودم گوش می‌داد. شاید هم من سرانجام داشتم به دنیا گوش می‌دادم. از این‌جا بود که تجربه عالی من شروع شد.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت