loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 59 1395/04/06 نظرات (0)

۴ مدل لباس شب ایرانی

۴ مدل لباس شب ایرانی

مدل های موجود لباس های شب در بازار ایران برگرفته از طرح های خارجی است. اما این بار یک دانشجوی طراحی لباس 4 مدل لباس شب ایرانی که البته الهام گرفته از نمایشنامه مده آ است را در اختیار بنیتا قرار داده تا شاید بانوان ایرانی برای طراحی لباس های شب شان از آن الگو بگیرند.

قهرمان این نمایشنامه دختری به نام مده آ است که در 4 صحنه، 4 بخش از زندگی نامه او به نمایش گذاشته می شود که برای هر صحنه یک مدل لباس طراحی شده است. 

جزئیات صحنه های نمایشنامه و لباس طراحی شده در این مقاله برای شما توضیح داده شده است.

صحنه 1: پادشاهی پسر جوانی به نام جیسون را برای رام کردن گاوهای وحشی استخدام میکند.  در آن کشور گنجینه ای به نام پشم زرین داشتند که اژدهایی از آن مراقبت میکرد.. دختر پادشاه که مده آ نام دارد عاشق جیسون میشود و باهم تصمیم میگیرند که پشم را بدزدند و بجای دیگری بروند و حکومت تشکیل دهند.. مده آ پدرش را میکشد پشم را میدزد و فرار میکنند و برادرش را به عنوان گروگان با خود میبرند.. در راه هنگامی کشتی های سربازان پدرش انها را تعقیب میکنند مده آ برادرش را تکه تکه میکند و اعضای بدنش را در آب می اندازد تا سربازان مجبور شوند به دنبال جسد شاهزاده بروند..

۴ مدل لباس شب ایرانی

مده آ دو فرزند از جیسون دارد.

صحنه 2: سرانجام آنها وارد کشوری به نام کورنت میشوند.. در آنجا جیسون تصمیم میگیرد با دختر پادشاه کورنت ازدواج کند.. مده آ از این خیانت سخت عصبانی میشود و آبروریزی میکند.. پادشاه خشمگین میشود و میگوید یا باید مده آ را بکشی یا تبعید کنی..سپس پادشاه نزد مده آ می آید و تحقیرش میکند و میگوید باید کشور من را ترک کنی.. بعد از پادشاه جیسون وارد میشود و میگوید من دارم ازدواج میکنم و تو تبعید شده ای و باید بروی..اگر برای رفتنت پول یا دستنوشته ای میخواهی بگو تا به تو بدهم.. مده آ ی خرد شده لا عصبانیت میگوید لطف تورا نمیخواهم

۴ مدل لباس شب ایرانی

صحنه 3: مده آ تصمیم به انتقام میگیرد..لباسی زرین و تاجی باشکوه را آغشته به زهری سهمگین و کشنده میکند..فرزندانش و جیسون را فرا میخواندو میگویید من اشتباه کردم و این هدایا را اماده کرده ام تا با دادن انها به همسرت (دختر پادشاه کورنت) بچه ها بتوانند در این کشور بمانند.. بچه ها هدایا را نزد دختر پادشاه میبرند و التماس میکنند که اجازه دهند آنها آنجا نزد پدرشان بمانند.. هدایا پذیرفته میشود.. بعد از بازگشت بچه ها..دختر پادشاه لباس و تاج را میپوشد و لباس به تنش میچسبد و پوست و گوشتش را میسوزاند.. صدای فریاد دختر پادشاه بلند میشود..پادشاه برای کمک به دخترش آلوده به زهر لباس وتاج میشود و هردو به هلاکت میرسند.. مده آ برای انتقام از جیسون فرزندانش را میکشد

۴ مدل لباس شب ایرانی

صحنه 4: مده آ بر بام قصر روی ارابه ای که یک اژدها آنرا میکشد ایستاده.. و درون ادابه جسد فرزندانش هست و جیسون به او التمای میکند که حداقل جنازه فرزندانش را به او بدهد.. مده آ به او میگوید که من با تو کاری کردم که تا پایان عمرت فراموش نخواهی کرد و همیشه عذاب خواهی.


۴ مدل لباس شب ایرانی

۴ مدل لباس شب ایرانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت