loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 73 1395/04/03 نظرات (0)

ارزش مواد غذایی دم دستتان را بدانید

ارزش مواد غذایی دم دستتان را بدانید

خوردن برخی از مواد غذایی تنها از روی عادت صورت می گیرد اما اگر خواص درمانی آن ها را بدانید قطعا بیشتر به خوردنشان تمایل نشان خواهید داد.

ارزش مواد غذایی دم دستتان را بدانید

پنیر: پنیر برای تقویت استخوان ها از طریق رساندن کلسیم به بدن، یک قهرمان محسوب می شود. یک و نیم اونس پنیر حاوی 500 میلی گرم کلسیم است. پنیرهای حاوی پروبیوتیک ها برای افزایش باکتری های خوب روده و سلامت دستگاه گوارش بعلاوه تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند.

ارزش مواد غذایی دم دستتان را بدانید

ماهی: شامل امگا 3 فراوان و مقادیر بسیار کم تری گلیسیرید است که خطر بی نظمی ضربان قلب و افت فشار خون را نیز کاهش می دهد. ماهی یک‌بار کافی نیست. برای طولانی شدن عمرتان باید هر هفته و حتی هفته‌ای چند بار غذاهای دریایی میل کنید. محققان در بررسی‌های‌شان دریافته‌اند کسانی که امگا3 زیادی وارد بدن‌شان می‌کنند به‌طور میانگین 2/2سال از دیگر افراد بیشتر زندگی می‌کنند.

به نوشته ساینس دیلی، این افراد 27درصد کمتر با خطر مرگ زودرس روبه‌رو هستند و به احتمال 37درصد کمتر از کسانی که زیاد امگا3 مصرف نمی‌کنند، دچار مشکلات قلبی و عروقی می‌شوند. محققان بر این باورند که امگا3 سلول‌های بدن را تقویت می‌کند، عفونت‌ها را از بین می‌برد و با تقویت استخوان‌ها، کاهش فشارخون و بهبود بخشیدن به ریتم ضربان قلب عمر شما را طولانی می‌کند.

ارزش مواد غذایی دم دستتان را بدانید

بادام زمینی: اگر به بادام‌زمینی و ترکیب‌هایی که با آن درست می‌شود حساسیت ندارید، از همین امروز سراغ آجیل‌فروشی سر راه‌تان بروید و یک کیسه بزرگ بادام‌زمینی بخرید. محققان می‌گویند این دانه خوش‌طعم خطر مرگ ناشی از حمله قلبی را کاهش می‌دهد.در‌صورتی که به‌خاطر ارث خانوادگی یا مشکلات خاص سلامت‌تان در خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی قرار دارد، حتما این توصیه را جدی بگیرید و جان‌تان را نجات دهید.

ارزش مواد غذایی دم دستتان را بدانید

نان سبوس‌دار بخورید: به جای اینکه خودتان را با نان لواشی که از آرد سفید و بدون سبوس درست می‌شود سیر کنید، از امروز جایی برای نان‌های سبوس‌دار در سفره‌تان باز کنید. محققان می‌گویند در نان سبوس‌دار ماده‌ای وجود دارد که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را پایین می‌آورد. پس برای سالم نگه داشتن قلب‌تان و طولانی کردن عمر خود، تنها به مصرف بادام‌زمینی اکتفا نکنید و از نان‌های سبوس‌دار هم در تغذیه روزانه‌تان استفاده کنید.

ارزش مواد غذایی دم دستتان را بدانید

شکلات کاکائویی: دور آبنبات‌هایی که تنها با آب و شکر و اسانس درست شده‌اند را خط بکشید و اگر می‌خواهید از مصرف یک خوراکی شیرین لذت ببرید، سراغ شکلات‌های کاکائویی بروید. به نوشته دیلی میل، محققان دریافته‌اند که مصرف شکلات هم می‌تواند یکی از راز‌های طولانی شدن عمر باشد.

 آنها براین باورند که اگر برای دو هفته، ‌هر روز 40گرم شکلات سیاه میل کنید، میزان هورمون استرس تولید شده در بدن‌تان کم می‌شود و ناامیدی و افسردگی هم سراغ‌تان نمی‌آید. گذشته از این، به گفته محققان افرادی که شکلات می‌خورند تقریبا یک سال از دیگران عمر می‌کنند و مصرف این خوراکی محبوب باعث طولانی‌شدن عمرشان می‌شود. البته پژوهشگران این واقعیت را هم اعلام می‌کنند که مصرف شکلات بیشتر از زن‌ها روی مردها تاثیر می‌گذارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت