loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 79 1395/03/31 نظرات (0)

هفت طراح مد برتر ایرانی / بخش دوم

هفت طراح مد برتر ایرانی / بخش دوم

عاطفه منصوری:

عاطفه منصوری در ایران متولد شده و در 16سالگی به کانادا مهاجرت کرده است. او در دانشگاه لاسال مونترال در زمینه مد به تحصیل پرداخته و از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. کار منصوری بیشتر در زمینه طراحی دستی لباس است؛ بسیاری از لباس‌های او به صورت دستی طراحی شده، دوخته شده و پرداخته می‌شوند.

او بیش از همه به دلیل لباس‌های عروسی و لباس‌های شب منحصر به فرد و آوانگاردش مشهور است که در هفته مد نیویورک هم این لباس‌ها حضور داشتند و توجه بسیاری را به خود جلب کردند. منصوری به این سبک کار نمی‌کند که یک سبک کاری خاص خودش را داشته باشد و بر اساس آن کار کند. او خود را محدود نمی‌کند. 

هفت طراح مد برتر ایرانی / بخش دوم

البته او گستره‌ای از لباس‌های پیچیده را هم طراحی کرده که در کارخانه دوخته می‌شوند و کاملا آماده پوشیدن به بازار عرضه می‌شوند. در میان آنها می‌توان خطوط ظریف، رنگ‌های خاموش و پارچه‌های نرم را مشاهده کرد. لباس‌های او بسیار با هم متفاوت هستند ولی در عین حال همه آنها فوق‌العاده جذاب و تماشایی هم هستند.

منصوری در سال‌های اخیر کار خود را به طراحی لباس برای فیلم‌ها هم گسترش داده است. او برای چندین فیلم و سریال لباس طراحی کرده است. او در حال حاضر عضو آکادمی هنرها و علوم تلویزیون، و اتحادیه صنفی طراحان لباس فیلم‌ها و سریال‌ها هم هست.


مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت