loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/03/24 نظرات (0)

برند جهانی مظفریان را بشناسید

برند جهانی مظفریان را بشناسید

اگر اهل جواهر خریدن باشید قطعا نام مظفریان را بسیار خوب می شناسید. این یک برند ایرانی در ساخت و فروش جواهرآلات است که در جهان شهرت دارد. مظفریان، یک خانواده اصیل و ایرانی می باشد. این خانواده بیش از یک قرن و نیم (از ۱۸۴٠) است که در صنعت طلا و جواهر فعالیت می کنند و نام مظفریان در ایران با خوشنامی و نوآوری در کسب و کار شناخته می شود. اکنون اعضا این خانواده بزرگ در ایران و کشورهای دیگر مانند کانادا و آلمان و ... به همین شغل مشغولند و باعث افتخار و سربلندی این نام میباشند.

برند جهانی مظفریان را بشناسید

منوچهر مظفریان متولد ١۳١۵ شمسی (١۹۳۷ میلادی) است.او فرزند بزرگ مرتضی مظفریان فرزند بزرگ محمد حسن مظفریان فرزند می‌باشد و کار خود را از جوانی نزد پدرش و با هدایت و راهنمایی او در بازار بزرگ تهران آغاز کرد. مرتضی که دارای معروفترین نمایشگاهای طلا و جواهر و نقره، ساعت، فرش، صنایع دستی، فیروزه و ... در ایران بود در طول زندگی پر بارش شاگردان زیادی را پرورش داد و به جرات می توان گفت که بسیاری از استادان و بزرگان این صنعت در ایران زیر نظر و راهنمایی مرتضی مظفزیان رشد کرده اند و همگی اکنون در بالاترین سطوح در زمینه کار خود قرار دارند.

برند جهانی مظفریان را بشناسید

مرتضی مظفریان که از لیاقت و شایستگی فرزند ارشد خود (منوچهر) آگاهی داشت اداره و مدیریت بزرگترین و معروفترین نمایشگاه خود را که در شش طبقه در چهار راه لاله زار تهران بود به وی سپرد و منوچهر نیز با شایستگی تمام عرضه کننده بهترین و بی نظیر‌ترین مجموعه هایی از طلا و نقره و ساعت و آنتیک و فرش و ... بود وسال ها این نمایشگاه مهمترین و بزرگترین عرضه کننده طلا و جواهر در ایران بود. منوچهر مظفریان از سال ۱۳٦٠ شمسی (۱۹۸۲ میلادی) نمایشگاهی از بهترین مجموعه های خود را در هتل هیلتون (استقلال) تهران دایر کرده است .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت