loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1135 1395/03/24 نظرات (0)

فواید خوابیدن با جوراب,مضرات پوشیدن جوراب در خواب

فواید خوابیدن با جوراب بر روی سلامتی

خواب خوب در طول شب، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که برای سالم ماندن بدن و سرحال بودن در روز بعد ، باید داشته باشید. در حالی‌ که بحث در مورد مشکلات خواب، برای عده‌ای اهمیت ندارد، اما کسانی هستند که حاضر هستند هر کاری که ممکن است انجام دهند تا بتوانند سریع به خواب بروند و تا صبح خواب یکسره داشته باشند. از آنجائی‌ که ۸ ساعت از روز خود را خواب هستید، می‌بایست تشک و بالش خوبی داشته باشید. بدن شما باید روی تشک راحت باشد و در وضعیت جسمی مناسبی روی آن بخوابید. همیشه روی یک طرف بدن خود و یا به پشت بخوابید و هیچ وقت روی قفسه سینه خود نخوابید. بسیاری از مردم دوست دارند بدانند که با جوراب خوابیدن مفید است یا خیر. جوراب پوشیدن در خواب برای سلامتی مفید است اما در ابتدا باید به چند مورد توجه کنید.

فواید خوابیدن با جوراب,مضرات پوشیدن جوراب در خواب

باکتری‌های موجود در جوراب

اولین چیزی که باید بدانید این است که در جوراب تعداد زیادی باکتری وجود دارد. این بدین معنی است که نباید با جورابی که در طول روز به پا کرده اید، بخوابید. این بهترین راه برای نفوذ قارچ و دیگر بیماری‌ها به پای شماست. اگر می‌خواهید از این بیماری‌ها در امان بمانید، همیشه جوراب‌های خود را قبل از رفتن به رختخواب عوض کنید و جوراب تمیز بپوشید. . در مورد جوراب پوشیدن هنگام خواب، رعایت بهداشت در اولین اولویت است. فراموش نکنید که قبل از جوراب پوشیدن پای خود، مخصوصا انگشتان پایتان، را خوب خشک کنید و هیچگاه با پای خیس جوراب نپوشید. زیرا در محیط خیس، باکتری ها و قارچ ها به راحتی رشد می‌کنند. 

چه جورابی بپوشیم؟

اگر می‌خواهید با جوراب بخواهید،  جوراب جنس نخ خالص و طبیعی بپوشید. پای شما در این‌گونه جوراب ها، راحت‌تر می‌تواند تنفس کند و در نتجیه داغ نمی‌شود. اگر پای شما در طول شب داغ شود، عرق می‌کند و خیس می‌شود و در نتیجه باعث رشد باکتری‌های زیادی روی پای شما می‌شود. همچنین جوراب‌های چسبان نپوشید، چرا که گرمای پای‌تان سریع تر بالا می‌رود. 

فواید خوابیدن با جوراب,مضرات پوشیدن جوراب در خواب

سرمای پا

سرمای پا یکی از دلایل متداولی است که مردم در هنگام خواب جوراب می‌پوشند. در واقع اگر پای شما سرد باشد، به سختی می‌توانید بخوابید و با جوراب پوشیدن پای شما گرم می‌شود و راحت‌تر می‌توانید بخوابید. اگر به دلیل ضعیف بودن گردش خون پای‌تان، پای شما سرد است، با جوراب پوشیدن، گردش خون پای شما سریع‌تر می‌شود و پای شما گرم می‌شود. اگر بدن شما بتواند استراحت کند، شما راحت‌تر به خواب می‌روید وجوراب پوشیدن در این امر به شما کمک می‌کند، زیرا پای شما را گرم می‌کند و شما احساس راحتی بیشتری می‌کنید. 

نتیجه

پوشیدن جوراب یکی از بهترین راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند که سریع تر و راحت‌تر بخوابید اما برای این کار باید : پاهای خود را قبل از خوب بشوئید، خوب آنها را خشک کنید، جوراب‌های تمیز بپوشید، جوراب‌های شما از جنس نخ باشند و برای پای شما تنگ و چسبان نباشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت