loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 57 1395/03/23 نظرات (0)

برنامه های غذایی سالم تناسب اندام در تابستان

برنامه های غذایی سالم تناسب اندام در تابستان

وقتی که صحبت از حذف عادات بد و جایگزین کردن عادات خوب می‌شود، فقط شهامت و همت است که شما را تحریک به ترک عادات بد و ایجاد عادات خوب می‌کند. اگر به دنبال افزایش ذخیره غذایی گیاهی خود باشید، یا بخواهید استفاده از شکر که بسیار مضر است را ترک کنید و یا قصد دارید حس تعادل میان جسم و ذهنتان ایجاد کنید، این 3 برنامه هدف دار شما را به اوج هدف مورد نظرتان می‌رساند، البته اگر "اهلش باشید". 

برنامه های غذایی سالم تناسب اندام در تابستان

1. برنامه غذایی The Whole30 Challenge

این برنامه غذایی با حذف فست فود‌ها و غذاهای آماده، شما را به خوردن گوشت، غذاهای دریایی، سبزیجات و برخی میوه‌ها تشویق می‌کند. با وجود خوردن تمام غذاهایی که در لیست ممنوعه این فهرست نیستند رژیم شما تبدیل به رژیم غذایی عاری از هر گونه مواد مصنوعی، شکر مازاد و مواد نگهدارنده می‌شود. بعد از 30 روز تغییرات را خواهید دید.

برنامه های غذایی سالم تناسب اندام در تابستان

2. برنامه غذایی The Sakara Best Body Challenge

این برنامه غذایی نزد مدل‌های تبلیغاتی محبوبیت خاصی دارد. خانم ساکارا برنامه جدیدی راه اندازی کرد که رژیم غذایی گیاهی اش را به مراحل بالاتری سوق می‌دهد. این برنامه غذایی محدود 4 هفته‌ای شامل 2 یا 3 وعده غذایی در روز می‌شود، از دوشنبه تا جمعه و در این برنامه شما در جریان کلاس‌های تناسب اندام سالنی قرار خواهید گرفت و از این طریق می‌توانید سلامتی خود را مدیریت کرده و از روحیه بالایی برخوردار شوید و مطمئن باشید نتایج شگفت انگیزی در انتظار شما خواهند بود. در این برنامه غذاهایی مانند کلوچه‌های نارگیلی سرشار از پروتئین با چاشنی گل‌های انرژی زا سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و باعث رسیدن به هدفتان، یعنی تناسب اندام می‌شود.

برنامه های غذایی سالم تناسب اندام در تابستان

3. برنامه غذایی The 22 Days Vegan Challenge

اگر در مورد فواید رژیم غذایی گیاهی (و مضرات و خطرات آنتی بیوتیک‌ها و سمومی که در گوشت وجود دارد) مطالعه کافی داشته باشید، این برنامه غذایی در مدت 22 روز می‌تواند تناسب اندام را برای شما به ارمغان بیاورد. این برنامه که هنرمندان معروفی همچون Beyonce و Jay Z آن را اجرا و تبلیغ می‌کنند، بدن شما را به تمام مواد غذایی گیاهی و سرشار از پروتئین مسلح می‌کند، البته توجه داشته باشید که در این برنامه غذایی هیچ گوشتی مصرف نمی‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت