loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 131 1394/12/28 نظرات (0)

بهترین روش سرخ کردن سیب زمینی فست فودی

بهترین روش سرخ کردن سیب زمینی فست فودی

بهتره اول سیب زمینی ها رو درشت خرد کنیم، سپس به مدت یکی دو ساعت درون آب یخ قرار بدیم. این کار باعث می شود ماده زائد درون سیب زمینی از بین برود. برخی از بیماران که نباید سیب زمینی بخورند ( مثل بیماران دیالیزی که سموم بدن به سختی دفع می شود) دکتر توصیه می کند اگر مایل به خوردن سیب زمینی هستند، اول دقایقی آن را درون آب بگذارند که سموم سیب زمینی دفع شود.

نکته مهم اینکه برخی عادت دارند شب تا صبح سیب زمینی را درون آب بگذارند. به نظر من این کار را نکنید چون دیگر چیزی از مواد غذایی آن باقی نمی ماند!

بعد از یکی دو ساعت، در قابلمه ای آب را جوش بیاورید و زمانی که آب جوش آمد، سیب زمینی ها را در آن بریزید. انگار که می خواهید آنها را مثل برنج آبکش کنید. نکته مهم اینکه بیشتر از ۵ دقیقه سیب زمینی ها رو درون آب جوش نباشند وگرنه له می شوند.

بعد از ۵ دقیقه سیب زمینی ها رو آبکش می کنیم و روی آن آب سرد می ریزیم. می ذاریم آبش حسابی بره. در این فاصله روغن رو داغ می کنیم. من خودم برای سرخ کردن موادی از این دست که باید در روغن فراوون سرخ بشوند، یه شیر جوش کوچیک دارم. مقدار روغنی رو که قراره توی یه ماهیتابه بریزم و پخش بشه، توی این شیر جوش می ریزم تا ارتفاع روغن بالا بیاد. روغن که حسابی داغ شد، سیب زمینی ها رو خیلی با حوصله توی روغن می چینیم. نباید روی هم باشند وگرنه خوب سرخ نمی شوند. می تونید این سیب زمینی ها رو در کنار سوسیس سرخ کرده، میل نمایید.

منبع: خوراک داتکام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت