loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 189 1394/09/16 نظرات (0)

آموزش دوخت مقنعه اداری و دانشجویی

 مدل مقنعه , مدل مقنعه دانشجویی , مدل مقنعه کراواتی

آموزش دوخت مقنعه اداری و دانشجویی

مراحل كشيدن الگو: - پارچه اي به ابعاد 110 سانتيمتر × 110 سانتيمتر را از قسمت قطر آن تا بزنيد تا به صورت مثلثي دوال در بيايد.


مراحل كشيدن الگو: 

- پارچه اي به ابعاد 110 سانتيمتر × 110 سانتيمتر را از قسمت قطر آن تا بزنيد تا به صورت مثلثي دوال در بيايد.

رأس آن را نقطه A بناميد. - از نقطه A بر روي خط دوالي بسته در حدود 20 سانتيمتر عالمت بگذاريد و اين نقطه را B بناميد.
- از نقطه B خطي عمود بر خط دوالي بسته پارچه رسم كنيد كه خط كناره پارچه را قطع كند ) اين مثلث كوچك بدست آمده برش مي خورد .
- از نقطه B بر روي خط دوالي بسته 5 سانتيمتر جلو رفته و 1611 آن را نقطه C بناميد. - از نقطه C بر روي خط دوالي بسته 75 سانتيمتر پايين آمده و آن را نقطه D بناميد *قد پشت مقنعه * 

- از نقطه C خطي به طول 25 سانتيمتر عمود به دوالي باز رسم كنيد تا نقطه E بدست آيد، از اين نقطه هاللي به قطر 13 سانتيمتر و به پهناي 5 سانتيمتر رسم كنيد كه در هنگام برش زدن آن را به دور بيندازيد. نقطه تالقي اين منحني و خط دوالي باز مقنعه را نقطه F بناميد.

- از نقطه F بر روي خط دوالي باز*مركزي جلو* در حدود 50 سانتيمتر پايين آمده و آن را نقطه G بناميد، اين دو نقطه را با خطي كه حالت منحني كوچكي دارند به يكديگر متصل كرده و خط مركزي جلوي مقنعه  قد جلو را تشكيل مي دهد.

- فاصله نقطه D و G را نصف كرده و آن را نقطه i بناميد. - از نقطه بدست آمده 5 سانتيمتر به سمت داخل مقنعه عالمت گذاري كرده و با خط�� منحني نقاط D و i و G را به يكديگر متصل كنيد.
الگوي مقنعه آماده برش مي باشد.  

آموزش دوخت مقنعه اداری و دانشجویی
مراحل برش پارچه و دوخت: 

مقنعه را از روي خطي كه بر روي دوالي بسته پارچه در نقطه B عالمت گذاري كرده ايم به سمت داخل تا بزنيد و سپس اضافات مقنعه را برش بزنيد.

پس از برش زدن پارچه، مطابق الگو لبه تا شده باالي مقنعه را چرخ كرده و براي تزئين رويدوخت آن نوار اريب چرخ كنيد. لبه قسمتهاي هاللي زير را سردوز مي كنيم و لبه جلو را مي دوزيم. در انتها پايين مقنعه را سردوزي مي كنيم و در صورت تمايل مي توانيد بر روي آن از نوار اريب تزئيني استفاده كنيد.

آموزش دوخت مقنعه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت