loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 677 1394/06/06 نظرات (0)

مدل كراوات 2016,انواع كراوات

درباره انواع کراوات بیشتر بدانیم

در این مطلب به کراوات می‌پردازیم؛ انواع گره‌ها، مواد سازنده و سبک‌ها. به این موضوع می‌پردازیم که کراوات بهترین عوض لباس شما در میهمانی‌ها و رویدادهای رسمی است.

کراوات، کراوات و کراوات

انواع و اقسام کراوات وجود دارد. از کراوات‌های پهن، باریک یا نوک مربعی. به صورت کلی، کراوات‌های پهن به دسته کراوات‌های سنتی و قدیمی می‌روند. از طرفی به صورت سنتی یک کراوات با یک کت یا ژاکت پوشیده می‌شود؛ بنابراین اگر از یک کراوات سنتی استفاده می‌کنید کت سنتی هم باید به تن داشته باشید. کتی با یقه‌های پهن انتخاب مناسبی برای این موضوع است.
 

مدل كراوات 2016,انواع كراوات


در طرف دیگر کراوات‌های نازک و باریک قرار دارند که مدرن به نظر می‌رسند. کراوات نازک معمولاً با یک کت یا ژاکتی که یقه باریکی دارد ست می‌شود تا تیپ مدرن و ویژه‌ای به شما ببخشد.

اگر کراواتی دیدید که به جای تیز بودن، انتهایی مربعی شکل داشت زیاد تعجب نکنید چرا که این یک نمایش از چیزی است که مد و سبک پوشش را تغییر می‌دهد. این نوع از کراوات در دهه ۸۰ میلادی بسیار پر طرفدار بود و این روزها دوباره به چرخه مد و سبک پوشش برگشته است.

در مورد گره کراوات اینطور صحبت کنیم بهتر است: میلیون‌ها روش برای بستن کراوات وجود دارد! بعضی از گره‌های کراوات ساده و رسمی هستند و برخی دیگر بسیار پیچیده، ترکیبی و غیرمعمول. دو مدل گره کراوات است که هر مردی باید آن را بداند: گره کراوات ایتالیایی و ویندزور نصفه یا کامل.

مدل كراوات 2016,انواع كراوات

مدل كراوات 2016,انواع كراوات


مدل كراوات 2016,انواع كراوات



اما یک کراوات خوب از چه موادی یا چه نوع پارچه‌ای تهیه می‌شود؟ بیشتر کراوات‌هایی که شما در فروشگاه‌ها پیدا می‌کنید از جنس‌هایی همچون کتان، ساتن، یا ترکیب‌های دیگری از الیاف طبیعی دوخته می‌شوند. البته ابریشم هم در دوخت برخی از این کراوات‌ها استفاده می‌شود که طبیعتاً قیمتی بالاتر هم پیدا می‌کند.

همیشه به یاد داشته باشید که تیپ یک مرد با کراوات چیز دیگری است. قدرت یک کراوات را دست‌کم نگیرید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت