loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 327 1392/03/25 نظرات (0)

مون سن میشل یک جزیره جزر ومدی در شمال فرانسه در منطقه نورماندی است که از جالب توجه ترین اماکن توریستی

فرانسه محسوب می شود

 

هادی معیری نژاد- این جزیره که خودش ۹۸ متر بالاتر از سطح دریاست در حال حاضر ۴۴ نفر جمعیت دارد که البته در بهترین حالتش در ۱۸۵۴ هزارو صد و هشتاد و دو نفر جمعیت داشته.
ترکیب ساختاری شهر نمونه ای جامعه فئودالى است که آن را ساخته است. بر بالا خدا، در پایین تر صومعه، در زیر این ها سالن بزرگ، پس از آن فروشگاه ها و خانه ها و در خارج از دیوارها، مسکن ماهیگیران و کشاورزان است.
این بنا که سالی سه میلیون نفر بیننده دارد در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

http://up-is.ir/up-s4/1371281407321.jpg

مون سن میشل به خاطر چشم انداز جزیره ای خود و کیفیت ساختمانی بناها و تداوم تاریخی اش از عجایب فرانسه به شمار می آید . این معبد که در قدیم محل عبادت سلت ها بود ، در قرن هشتم میلادی به قلمرو مسیحیت پیوست .

http://up-is.ir/up-s4/1371281407492.jpg

نخست نماز خانه ای در آن به ” میشل ” فرشته مقرب وقف شد و خوشبختانه صومعه ای که بعد ها جانشین آن گشت ، در سایه استحکامات اطراف آن توانست آزادانه گسترش یابد . در دوره گوتیک شهرت مذهبی معبد میشل به اوج خود رسید و هجوم زائران به این نقطه چنان گسترش پیدا کرد که کشیشان را مجبور ساخت تا بی وقفه به ساخت بناهای بلند تر و وسیع تر که به وسیله جرز های محکم نگهداری می شدند ، بپردازند بدین ترتیب یکی از عجایب جهان که عبارت از مجموعه ای از بناها به بلندی ۱۲۱۱ تا ۱۲۲۸ متری زمین است ، به وجود آمد .

http://up-is.ir/up-s4/1371281407563.jpg

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت