loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 405 1394/04/22 نظرات (0)

http://up.litemode.ir/view/422501/wWw_LiteMode_iR_1447485854598.jpg

خانم های چاق اینگونه لباس بپوشید تا لاغر شوید!

مهم نیست که سایزتان چند است یا چه سنی دارید. در هر سنی که باشید احتمالاً زمان‌هایی بوده می‌خواستید لاغرتر و بلندتر به نظر برسید. شاید به دلیل حضور در یک میهمانی یا یک مراسم ویژه از آنچه که هستید راضی نبوده‌اید و می‌خواهید کمی با تغییر دادن خود لاغرتر به نظر برسید.

هرچند روش‌هایی مثل رژیم غذایی، ورزش یا استفاده از داروهای شیمیایی و گیاهی بتواند به این موضوع کمک کند و کمی لاغرتر شوید، اما هرچقدر هم که این روش‌ها مؤثر باشند، یک عنصر را در آن‌ها نمی‌توانید نادیده بگیرید و آن هم گذشت زمان است.

با هم نگاهی می‌کنیم به چند روش ساده برای اینکه سریع ولی درعین حال به طور مؤثر لاغر و شیک به نظر برسید.


 خانم های چاق اینگونه لباس بپوشید تا لاغر شوید!

نکته های مهم:

اگر می‌خواهید لاغر به نظر برسید استفاده از لباس‌هایی که راه‌های عمودی دارد می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر خود لباس هم تکرنگ و حتی سرهمی باشد بسیار بهتر است.

  • از کمربند استفاده کنید. به قول طراحان معروف تقریباً لباسی نیست که اگر با کمربند آن را بپوشید و شما را لاغر نشان ندهد. چرا که یکی از باریک‌ترین جاها در اندام خانم‌ها، کمرشان است. بنابراین انواع پیراهن‌ها، شومیزها یا حتی پیراهن‌های ماکسی را می‌توانید با کمربند استفاده کنید.
  • لباستان را با بدنتان هماهنگ کنید. سعی کنید تمرکز مخاطب را به سمتی ببرید که هم خودتان آن را دوست دارید و هم توجه او از کوتاه بودن یا چاق بودنتان منحرف شود.
  • پاشنه بلند می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. البته به شرطی که نوع مناسبی از پاشنه بلند انتخاب کنید و آن را با لباس درستی بپوشید.
  • لباستان را بدوزید. شاید در این دوره زمانه حرف عجیبی باشد، اما همیشه داشتن یک خیاط خوب می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. هم می‌توانید لباس‌هایی که دوست دارید با توسط همین خیاط بدوزید و از دست خرید لباس‌های نامتناسب آماده راحت شوید، هم می‌توانید لباس‌هایی که می‌خرید را برای اصلاح و بهتر شدن پیش این خیاط ببرید. قدرت داشتن یک خیاط خوب را ندیده نگیرید.
  • اندازه مناسبتان را بدانید و بر همان اساس لباس بپوشید. پوشیدن لباس‌های بگی و بزرگ و غیرسایزتان نمی‌تواند تصویر جالب و خوبی از شما در ذهن مخاطب بگذارد. بنابراین حتماً سعی کنید هر قطعه از لباسی که می‌پوشید دقیقاً بر اساس سایزتان باشد.
  • لباس‌هایی خاصی برای زنان وجود دارد که هر زمانی می‌توانید آن‌ها را بپوشید و همیشه هم تعریف مناسبی از شما در ذهن مخاطبتان قرار می‌دهد. یکی از این لباس‌ها، کت بلیزر زنانه است. این لباس علاوه بر وقار و تناسبی که به شما می‌دهد، می‌تواند لاغرترو بلندتر نشانتان دهد.

گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد

wWw.LiteMode.iR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت