loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1069 1392/03/24 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/fashionlite/Pictures/j/110.jpg

کت و شلوار داماد ممکن است آخرین دل‌مشغولی شما باشد ولی این را بدانید که اهمیت آن کمتر از لباس عروس خانم نیست. حالا که مهمترین شب زندگی در پیش روی شما قرار دارد، پس تمام تلاشتان را بکنید تا از هر نظر برای این جشن آماده باشید. پیدا کردن کت و شلواری که شیک و مناسب با شخصیت شما باشد کار بسیار مشکلی است، اما فراموش نکنید که فراهم شدن لباس دامادی که برای چهره و اندام شما مناسب باشد، می‌تواند تمام خستگی شما را از تنتان بیرون کند. در این بخش به نکته‌های مهمی اشاره می‌کنیم تا با توجه به آنان بتوانید از عهده انجام دادن این کار برآیید و مناسب‌ترین کت و شلوار را برای خودتان پیدا کنید

https://rozup.ir/up/fashionlite/Pictures/j/211.jpg

1-برای آنکه قد بلندتر به نظر برسید، بایستی در گزینش پارچه کت وشلوارتان خیلی دقت کنید. یعنی اینکه پارچه‌های تیره رنگ شما را به خواسته‌تان نزدیکتر می‌کنند و پارچه‌های راه راه عمودی شما را درست به آنچه که می‌خواهید می‌رسانند.


2-آقایانی که دارای سایز بزرگ و درشت اندام هستند معمولا باید از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنند که پیشنهاد ما به آنها رنگ مشکی است.چه بسا برای بلندقدتر و کشیده‌تر دیده شدن بهتر است از طرح خطوط عمودی با فاصله‌های کم استفاده شود. آقایانی که دارای اندام ریزه و سایز کوچک هستند، بهتر است از رنگ‌های روشن در کت و شلوار استفاده کنند تا در مقابل اندام عروس، خیلی کوچکتر دیده نشوند. حتی می‌توانند از رنگ سفید و یا شیری استفاده کنند .برای بهتر جلوه دادن کت و شلوار بهتر است  در زیر آن از پیراهن و جلیقه ی تیره‌تر یا مشکی استفاده کنند.


3- پیش از آنکه سفارش دوختن کت و شلوار را به خیاط ماهری که می‌شناسید بسپارید، جستجویی در میان عکس‌ها و طرح‌های سایت ما کنید و سپس در مورد سلیقه‌تان با چند نمونه‌یی که دراختیار دارید، با کت و شلوار دوزتان مشورت کنید.

۴- فراموش نکنید که شما بیشتر از هر کسی در این جشن تکاپو خواهید داشت. پس به غیر از برازندگی، بایستی کت و شلوار شما برایتان راحت هم باشد.

https://rozup.ir/up/fashionlite/Pictures/j/41.jpg


5- اگر می‌‌خواهید که بیش از دیگران به چشم بیایید، بایستی از ترفندهای ریزی استفاده کنید. بنابراین اگر کت و شلوار شما به 

رنگی روشن است، بایستی کت وشلوار ساقدوش شما تیره‌تر باشد یا اگر ساقدوش شما از کراوات استفاده می‌کند، شما از پاپیون

استفاده کنید. خوب است دقت کنید تا کت و شلوار شما براساس مد روز باشد که بیشتر از بقیه جلب توجه کند و شما در میان جمع

بتوانید بیش از همه در چشم باشید.

۶-می‌توانید برای جیب بالای کت داماد از شاخه گلی که شبیه به دسته گل عروس باشد استفاده کنید تا هماهنگی بین لباس عروس و لباس داماد در این جشن  بیشتر به چشم بیاید درست است که کت دنباله‌دار برای جشن‌های خیلی رسمی و شبانه استفاده می‌شود، ولی اگر دوست داشته باشید که کت دامادی شما خیلی به یادماندنی باشد، می‌توانید از این مدل کت استفاده کنید.

https://rozup.ir/up/fashionlite/Pictures/j/51.jpg


۷-دکمه سردست و سنجاق کراوات می‌توانند شکل و شمایل شما را به حالتی رسمی و شیک تبدیل کنند.

۸- درست است که کت دنباله‌دار برای جشن‌های خیلی رسمی و شبانه استفاده می‌شود، ولی اگر دوست داشته باشید که کت دامادی شما خیلی به یادماندنی باشد، می‌توانید از این مدل کت استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت