loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 205 1394/02/19 نظرات (0)

سوالاتی که برای افراد خوش‌تیپ پیش می آید!

سوالاتی که برای افراد خوش‌تیپ پیش می آید!

برای مهمانی امشب چی بپوشم؟ این سؤال معمولاً سوالی کلیشه‌ای برای خانم‌ها است که شایا با داشتن انبوهی از لباس‌های زیبا و دست‌نخورده در کمد باز هم وسواس و دغدغه «چی بپوشم» از آن‌ها گرفته نمی‌شود؛ اما عجله نکنید این سؤال فقط مخصوص خانم‌ها نیست و بسیاری از مردانی هم که به پوشش خود اهمیت فراوانی می‌دهند این سؤال همیشگی آن‌هاست.

خیلی بیراه نیست اگر بگوییم زیاد دیدن لباس‌ها در کمد لباس باعث می‌شود که آن لباس را نبینید! به همین خاطر می‌خواهیم کمی از کمد لباس خودمان الهام بگیریم و با ترکیب چند چیز مختلف بتوانیم مشکل چی بپوشم را کنیم.

سوالاتی که برای افراد خوش‌تیپ پیش می آید!

ترکیب یک کت تک و شلوار جین

یک کت اسلیم فیت می‌تواند یک گزینه خیلی خوب برای کمد لباستان باشد (البته اگر یک یا چند تا دارید همان‌ها هم کفایت می‌کنند). رنگ‌های مختلفی از این کت‌ها در کمد لباس بسیاری از آقایان وجود دارد. از سبز ارتشی گرفته تا ابی آسمانی و سفید و مشکی و خاکستری. احتمالاً اگر کمدتان را خوب بگردید یک یه چند تا شلوار جین هم پیدا می‌کنید. مشکل به همین سادگی حل شد. ترکیب کت تک و جین یکی از ترکیب‌های مورد علاقه آقایان است که تیپ خاصی به آقایان می‌دهد.

سوالاتی که برای افراد خوش‌تیپ پیش می آید!

چند لایه لباس بپوشید

اینکه چند لایه لباس بپوشیم شاید الان و با هوای بهاره و تابستانه چندان سازگار نباشد ولی ایده ای مناسب برای پاییز و زمستان خواهد بود. یک پیراهن سفید، یک شالگردن خوب و خاص، جلیقه و کت که با یک شلوار جین یا کتان می‌تواند ست شود گزینه‌های خوبی برای ترکیب چند مدل لباس مختلف با هم خواهد بود. به راحتی می‌توانید چند مدل لباس را در این نوع ترکیب‌بندی جایگزین کنید.

سوالاتی که برای افراد خوش‌تیپ پیش می آید!

مردان سیاه‌پوش

شاید سیاه پوشیدن نشانه چندان خوبی در فرهنگ ما نباشد، اما به هر حال یکی از ترکیب‌های دوست‌داشتنی مردان است. این نوع ترکیب رنگ برای مردان شیک و درخشان کننده است. آن‌ها با این نوع ترکیب رنگ می‌توانند حس اعتماد به نفس بالاتری داشته باشند. از طرفی دیگر پوشیدن لباس‌های مشکی می‌تواند شما را لاغرتر نشان دهد که خب این خود یک گزینه خوب برای بسیاری از مردان است. ترکیب مشکی و خاکستری هم می‌تواند گزینه خوبی برای ایجاد تفاوت و مشکی نبودن کامل شما باشد. البته شاید در گرما پوشیدن کت و پیراهن کمی سخت باشد که در این حالت تی‌شرت و شلوارهای نخی یا کتان می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب شدن باشند.

سوالاتی که برای افراد خوش‌تیپ پیش می آید!

لباس‌هایتان را با دوستتان عوض کنید

شاید کمی عجیب باشد ولی وقتی سخت‌گیریتان زیاد باشد شاید این کار یک گزینه مناسب به حساب آید. می‌توانید از کمد لباس هم خانه یا پدر و برادرتان در این کار بهره بگیرید. البته توجه کنید که آن‌ها هم همین خواسته را از شما خواهند داشت. پس قبل از انتخاب لباس مورد نظرتان به این موضوع هم فکر کنید که آیا حاضرید لباس‌هایتان را به آن‌ها

بدهید یا خیر؟



منبع و گردآوری:مجله زیبایی لایت مد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت