loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 2915 1394/02/19 نظرات (0)

http://up.litemode.ir/view/134492/wWw_LiteMode_iR_1427.jpg

مدل موهایی که شما را پیرتر نشان می‌دهند

همیشه تغییر در مدل مو باعث نمی‌شود که جوان‌تر و زیباتر به نظر برسید. گاهی همه چیز برعکس اتفاق می‌افتد. با هم به چند موضوعی در موردم که می‌تواند شما را مسن‌تر نشان دهد نگاه می‌کنیم.

مدل موهایی که شما را پیرتر نشان می‌دهند

  • موهایتان را خیلی تیره یا خیلی روشن می‌کنید

موهای جو گندمی یا خاکستری یکی از نشانه‌های بالارفتن سن است؛ اما جوگندمی شدن تنها رنگی نیست که سن شما را بیشتر می‌کند. بنابر نظر متخصصین زیبایی، تیره یا روشن کردن بیش از حد می‌تواند همان اثر را برای شما هم داشته باشد؛ یعنی ممکن است شما موی سر خود را بیش از حد تیره یا بیش از حد روشن کند به هوای اینکه از دست موهای سفید و بالارفتن سن جلوگیری کنید ولی با همین تیره یا روشن کردن بیش از حد هم سنتان بالا رود؛ بنابراین «رنگ موی سرتان باید طبیعی باشد». حتی اگر می‌خواهید رنگ موی سر خود را عوض کنید مثلاً از مشکی به بلوند یا قهوه‌ای یا حتی شرابی، این رنگ دوم باید طبیعی به نظر برسد و بی‌خودی زیاد پررنگ نباشد.

 مدل موهایی که شما را پیرتر نشان می‌دهند

  • مدل موی اشتباهی انتخاب کرده‌اید

اگر مدل موی سرتان را تنها با دیدن مدل موی هنرپیشه مورد علاقه‌تان انتخاب کرده‌اید و همه به شما فقط برای اینکه ناراحت نشوید گفته‌اند که چه زیبا شده‌اید ولی خودتان حس دیگری دارید، از دوستان صادق خود نظر بپرسید. مدل مویی که انتخاب کرده‌اید باید مواردی که نشان دهنده بالارفتن سنتان است را بپوشاند، نه اینکه آن‌ها را بیشتر نمایان کند. همینطور به دلیل اینکه سنتان بالا رفته است نباید مدل مویتان را عوض کنید. خیلی‌ها به دلیل اینکه سنشان فرضاً از ۵۰ رد شده است، مدل مویشان را عوض می‌کنند. مدل مویی انتخاب کنید که با آن راحت هستید و حس خوبی به شما می‌دهد. کوتاه کردن یا تغییر مدل مو می‌تواند اثر زیادی روی سن شما داشته باشد.

  • زیادی به مدل موی خود کار دارید

بیشتر از رنگ مو یا کوتاه کردن مو، سال بودن یا نبودن مویتان است که می‌تواند سن شما را بالا ببرید. زیاد رنگ کردن، زیاد سشوار کشیدن،‌ فر کردن و همه کارهایی که با موهایتان انجام می‌دهید به سلامت موی شما آسیب می‌رساند و آن را خراب می‌کند که این خراب شدن مو خود به خود سن شما را بالاتر می‌برد. برای درست کردن این آسیب‌هایی که به مویتان وارد شده باید از شامپوهای مخصوص،‌ حالت دهنده‌ها و تقویت‌کننده‌های مو استفاده کنید.

  • موهایتان را در برایر آفتاب بدون محافظ رها کرده‌اید

فرای همه آسیب‌هایی که استفاده نادرست از رنگ مو و استرس و همه موارد دیگر به موهای شما وارد می‌کند،‌ نور آفتاب هم دلیل دیگری برای آسیب دیدن موهای شما است. نور مستقیم آفتاب در صورتی که طولانی مدت به موهایتان بتابد می‌تواند به همان شیوه‌ای که به پوستتان آسیب می‌زند، به موهایتان هم آسیب وارد می‌کند و آسیب موهایتان سن شما را بالاتر نشان می‌دهد. برای جلوگیری از این آسیب‌ها می‌توانید از کرم‌هایی استفاده کنید آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل بایوتین یا ویتامین‌های A و E در آن‌ها استفاده شده باشد.

  • تغذیه نادرستی دارید

موها از ریشه‌هایی که درون بافت سر هستند رشد می‌کنند و این ریشه‌ها از موادی که شما می‌خورید و می‌نوشید تغذیه می‌کنند. پس طبیعی است که اگر تغذیه نامناسبی داشته باشید موهایتان هم دارای مشکل می‌شود. امگا ۳ که در ماهی و تخم‌مرغ وجود دارد، خوردن میوه‌هایی که آنتی‌اکسیدان دارند مثل تمشک، زغال اخته و توت فرنگی، بیوتین، ویتامین A و E و H،‌ نوشیدن آب به اندازه کافی می‌تواند به سلامتی موهای شما کمک کند.


منبع و گردآوری :مجله زیبایی لایت مد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت