loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1677 1394/02/12 نظرات (0)

راههای درمانی پرپشت کردن مو در چند لحظه

راههای درمانی پرپشت کردن مو در چند لحظه

راه های درمانی بسیاری برای پرپشت کردن موهای شما وجود دارد؛ که البته معمولا تاثیر آنها را در طولانی مدت می توان حس کرد.

اما اگر زمان برایتان مهم باشد، نمی توانید حداقل شش ماه انتظار بکشید. البته راههای بسیاری وجود دارد که بتوانید موهایتان را پر پشت تر جلوه دهید.

در این جا با کمک یک آرایشگر متخصص سه روش بسیار سریع برای داشتن موهایی پرپشت را به شما ارائه خواهیم کرد.


  1. همانگونه که در این عکس می بینید موهای فوق العاده تیره با هایلایت های بلوند، کنتراست بین مو و پوست سر را برجسته تر کرده است. بدتر از همه اینکه حجیم بودن بخش انتهایی موها و در عین حال صاف بدون تارهای مو باعث می شود کف سر بیشتر به چشم بیاید. حال چگونه این مشکل را برطرف کنیم:راههای درمانی پرپشت کردن مو در چند لحظه      
    یک رنگ گرم پاییزی می تواند سایه رنگ جذابی برای خانم های سبزه باشد. در چرخه رنگ ها، رنگ قرمز در مقابل رنگ سبز قرار دارد. بنابراین رنگ قرمز ملایم می تواند گونه ها را درخشان تر و سالم تر جلوه دهد تا جایی که نیازی به آرایش نباشد.
    یک مدل کوپ با لایه هایی که در پهلوها رو به داخل دارند باعث می شوند موها حجیم تر به نظر برسند. این مدل مو اجازه می دهد تا چانه استخوانی این فرد بیشتر به چشم بیاید.
  2. در این مورد به دلیل رنگ تیره ای که برای پوشاندن موهای سفید استفاده شده است، کچلی سر بیشتر به چشم می آید و کف سر نمایان تر شده است. همچنین به دلیل عدم استفاده از مدل لیر، موها صاف تر به نظر می رسد.


  3. راههای درمانی پرپشت کردن مو در چند لحظه      راههای درمانی پرپشت کردن مو در چند لحظه


    برای برطرف کردن این مشکل از رنگ قهوه ای تیره استفاده شده است که کنتراست بین پوست سر و موها را کمتر می کند و کم پشتی مو کمتر به چشم می آید. همچنین استفاده از رنگ ابروی ملایم تر می تواند پوست را شاداب تر جلوه دهد.
    مدل موی لیر بلند که در جلو کمی بلند تر از شانه ها بوده و از پشت کمی کوتاه تر است باعث میشود تا کناره های مو پرپشت تر به نظر برسد. همچنین چتری های پر پشت باعث می شود تا کم پشتی مو کمتر به نظر برسد.
  4. خیلی طبیعی است که بعد از سن 50، موی خانم ها کمی کم پشت تر شود، اما داشتن موهای صاف با فرق وسط باعث می شود تا فرق سر خلوت تر و کم پشت تر به نظر برسد
  5.     راههای درمانی پرپشت کردن مو در چند لحظه
    برای برطرف کردن این مشکل، استفاده از هایلایت بلوند تیره و لولایت قهوه ای روشن می تواند ترکیب خوبی برای پر پشت تر نشاندادن موها به شمار بیاید.
    کوپ کوتاه به شکلی که لیرها در کناره های سر تراکم بیشتری داشته و انتهای موها سوزنی نباشد، باعث می شود تا تراکم مو به سمت تاج مو بیشتر شده و موها در بخش انتهایی حجیم تر به نظر بیایند.



منبع:نیکو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت