loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 319 1394/01/13 نظرات (0)

تقویت و رسیدگی به موهای نازک

تقویت و رسیدگی به موهای نازک

اگر شما هم مثل من ساعات بیشماری را صرف کلنجار رفتن با تارهای موی خیلی نازک خود کرده اید، سعی کرده اید به شکلی آنها را جمع بکنید یا در خواب دیده اید که ناگهان با یک جادو در نیمه های شب حجیم می شوند پس این مطلب را در فهرست زیبایی فوری خود قرار دهید.

من بارها این موارد را امتحان کرده ام و اینها هرگز خودم، یا تارهای موی نامریی صافم، را ناامید نکرده اند.

  1. شستن زیاد ممنوع

تقویت و رسیدگی به موهای نازک

من سالها به اشتباه هرشب موهایم را شامپو می کردم. نه تنها وقت با ارزش تلویزیون نگاه کردنم را به هدر دادم بلکه استحکام موهایم را از آن گرفتم. بله درسته، خلاص شدن از شر روغن ها وموادی که روی سر مینشیند موهایم را کمتر چرب نشان میداد ولی این کار حجم مویم را از بین برد که اگر حجم کافی داشت میتوانستم به عنوان یک مزیت روی آن حساب کنم. حالا قبل از خواب به ریشه موهایم شامپو خشک میزنم تا زمانی که من خواب هستم چربی ها را بیرون بکشد و سپس در صبح از یک دستگاه داغ برای حالت موجی دادن به پایین موها استفاده میکنم.

۲٫ اسپری حالت دهنده، صمیمی ترین دوست شما

من موقعی که بعد از خوردن شیرقهوه ام به یک انگیزه احتیاج دارم، از وسط تا پایین تارهای مویم را اسپری حالت دهنده میزنم. بعد آنها را میخارانم. خیلی زیاد. در واقع تا وقتی که مثل زمان از خواب بیدار شدن بشوم. یکی از این اسپری های مورد علاقه ام، اسپری درای اسپان بامبل و بامبل است که موها را بدون چسبندگی حجیم میکند و حالت آن را نگه می دارد.

۳٫ قبل از مدل دادن موها را شانه کنید

تقویت و رسیدگی به موهای نازک

میخواهید موهایتان را دم اسبی ببندید؟ اول ریشه مو را شانه کنید تا در تاج سرتان کمی بلندی ایجاد کنید. یک بار یک آرایشگر مو به من گفت حجم دادن مو در بالای سر برای همه در همه جا کاربرد دارد.

۴٫ سنجاق سرها را اسپری کنید

تقویت و رسیدگی به موهای نازک

قبل از اینکه سنجاق ها را در بالا یا موی گوجه شده خود فروببرید، آنها را به شامپوی خشک یا اسپری مو آغشته کنید. این کار آنها را محکم تر میکند در نتیجه از لا به لای شینیون شما بیرون نمی افتند.

۵٫ مو خشک کن (سشوار) را کنار بگذارید

درست است، شاید من اینجا قوانین سلامتی مو را بشکنم و یا از مادربزرگم اطاعت نکنم، اما باید بگویم که گاهی اوقات با موی خیس به رختخواب میروم. ( و کم پیش آمده که با سرماخوردگی بیدار شوم) چون موهای در هوا خشک شده ام نامرتب و شانه نشده هستند سرحالتر بیدار میشوم.

۶٫ زیاد شانه نکنید

اگر صبح موهایم یک شبکه ای از گره باشد، خب بله من هم به سراغ بزرگترینهاشان میروم اما چندتا گره کوچک هم بالای سرم باقی میگذارم تا مویم کمی از سرم بالاتر بایستد. معمولا آن قسمت هایی که هنوز چند گره دارد را چند ثانیه به دور اتوی موی مواج عمودی میپیچانم تا حجم و فر موها را برجسته تر نشان دهم (و البته مرتب تر).

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت