loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 315 1392/03/10 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/fashionlite/Pictures/mode10/14717.jpg

لباسهایی که موبایل را شارژ می کنند


محققان كره جنوبی موفق به تولید مواد جدیدی شده اند كه از گرمای بدن برق تولید می كند، از این رو می توان لباس هایی تولید كرد كه همواره تلفن های همراه را با باطری كامل نگاه می دارند.

این مواد جدید كه توسط دانشمندان كره جنوبی ساخته شده یك ژنراتور تروموالكتریك اورگانیك است كه یك شارژ الكتریكی از دمای مختلف بدن و محیط تولید می كند و می تواند یك نوار قابل انعطاف و قابل برش باشد.

محققان دانشگاه یونسی به ریاست «اونكییونگ كیم» یك پلیمر مصنوعی براساس یك ماده رسانا با عنوان PEDOT تولید كرده اند كه می تواند برای محافظت كاتدها و آندها در پیل های سوختی از رسوب مورد استفاده قرار گیرد.

این تیم تحقیقاتی یك روش پلیمرسازی ماده مستقیم از محلول را با یك واكنش اكسایش و كاهش تركیب كردند.

در نتیجه این تركیب ماده ای تولید شد كه دارای یك ضریب توان است، اندازه ای از میزان تولید برق مرتبط با دمای مختلف، این ضریب چهار برابر سایر مولدهای ترموالكتریك اورگانیك است كه پیشتر تولید شده بود.

ماده جدید به قدری انعطاف دارد كه می توان آن را با پارچه تركیب كرد و این تیم تحقیقاتی امیدوار است كه از این ماده بتواند اقلام پوشیدنی تهیه كند كه با استفاده از آن از گرمای بدن برای شارژ تلفن های همراه استفاده كرد.

برچسب ها عکسهای دیدنی از یک پرنده ماهیگیر , ماده جدید به قدری انعطاف دارد كه می توان آن را با پارچه تركیب كرد و این تیم تحقیقاتی امیدوار است كه از این ماده بتواند اقلام پوشیدنی تهیه كند كه با استفاده از آن از گرمای بدن برای شارژ تلفن های همراه استفاده كرد. , در نتیجه این تركیب ماده ای تولید شد كه دارای یك ضریب توان است، اندازه ای از میزان تولید برق مرتبط با دمای مختلف، این ضریب چهار برابر سایر مولدهای ترموالكتریك اورگانیك است كه پیشتر تولید شده بود. , این تیم تحقیقاتی یك روش پلیمرسازی ماده مستقیم از محلول را با یك واكنش اكسایش و كاهش تركیب كردند. , محققان دانشگاه یونسی به ریاست «اونكییونگ كیم» یك پلیمر مصنوعی براساس یك ماده رسانا با عنوان PEDOT تولید كرده اند كه می تواند برای محافظت كاتدها و آندها در پیل های سوختی از رسوب مورد استفاده قرار گیرد. , این مواد جدید كه توسط دانشمندان كره جنوبی ساخته شده یك ژنراتور تروموالكتریك اورگانیك است كه یك شارژ الكتریكی از دمای مختلف بدن و محیط تولید می كند و می تواند یك نوار قابل انعطاف و قابل برش باشد. , محققان كره جنوبی موفق به تولید مواد جدیدی شده اند كه از گرمای بدن برق تولید می كند، از این رو می توان لباس هایی تولید كرد كه همواره تلفن های همراه را با باطری كامل نگاه می دارند. , لباسهایی که موبایل را شارژ می کنند , عکس برندهای رژلب سال 2013 , فرش تبریز ایران منبع الهام , لایت مدل , fashionlite.r98.ir , بزرگترین منبع مد در جهان , منبع مد , بیشتر لباس مجلسی در لایت , مدل , وبسایت مدل من , مدل من سایت , لایت سایت ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت