loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 2419 1393/07/27 نظرات (0)

داستان افسردگی بازیگر نقش خرم سلطان

داستان افسردگی بازیگر نقش خرم سلطان

 مریم اوزرلی، بازیگر نقش «خرم سلطان» در سریال جنجالی «حریم سلطان» هم به دلیل بیماری روانی این سریال را رها کرده و به آلمان رفته است.

روزنامه العربیه به نقل از یکی از دوستان نزدیک وی این مطلب را منتقل کرده و ارتباط این قطع همکاری با پول‌پرست بودن این هنرپیشه را تکذیب کرده است…

او در مورد شایعاتی که درباره اوزرلی در رسانه‌های ترکیه منتشر شده، گفته است: «آنچه که در مورد مریم نوشته و گفته می‌شود، به دور از انسانیت است. مریم دختر پول‌دوستی نیست و واقعاً بیمار است. او 3 ماه است که سر سریال از هوش می‌رود و به همه هم گفته که وضعیت روحی و روانی خوبی ندارد.»

به گفته این فرد نزدیک به اوزرلی به نقل از پزشکان معالج‌اش، او در حالت روانیِ شخصی که یک سال در زندان بوده و یا کسی که از جنگ برگشته است، به سر می‌برد: «مریم به دکترش گفته که 5 روز هفته را سر سریال بوده، یک روز از تعطیلاتش را برای فیلم‌های تبلیغاتی و مصاحبه‌ها و یک روز دیگرش را نیز برای حفظ کردن سناریو و نقشش در سریال صرف می‌کرده و در نهایت بیش از حد خسته شده است.» این موضوع نشان می‌دهد که افسردگی و خستگی بیش از اندازه تنها محدود به بازیگران و هنرمندان ایرانی نیست و در سایر نقاط دنیا هم ستاره‌ها چنین ماجراهایی را از سر می‌گذرانند.


منبع : seemorgh.com/jahaniha.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت