loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 945 1392/03/08 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/fashionlite/Documents/109litemode3.tk.jpg

به گزارش تاپ ناز : همانطور که میدانید یکی از روشهای زیبا و با نشاط نشان دادن صورت ، آرایش چشم است ، و یکی از ثاثیر گذار ترین قسمت های صورت که با آرایش زیبایی را به حداکثر می رساند چشم است.

 

سایه چشم, آرایش چشم, خط چشم

نکاتی کلیدی در زمینه ی سایه ی چشم :

برای چشم های بادامی حتما از سایه های رنگ تیره استفاده کنید ، زیرا فقط رنگ های تیره مناسب چشم های بادامی می باشد.

 

برای چشم های ریز و کوچک از رنگ های ملایم و متوسط برای سایه زدن استفاده کنید، ولی قسمت زیر ابرو ها را از رنگ های روشن یا سفید استفاده کنید.

برای چشم هایی که با ابرو فاصله ی کمی دارند حتما باید زیر ابروها را با سایه ی سفید پوشاند و پشت چشم ها را فقط رنگ روشن سایه زد زیرا این کار باعث می شود که فاصله ی چشم و ابروی شما زیاد دیده شود.

بهتر است با یک قلم مو روی سایه ی خود را فیکس کنید ، یعنی با استفاده از قلم مو که روی سایه بکشید سایه ی شما حالت مات و فیکس به خود می گیرد و بسیار زیباتر جلوه خواهد کرد.

مداد کشیدن به داخل چشم ها نیز ، چشم های شما را زیباتر می کند.

 

منبع: پرداد


برچسب ها رنگ سایه ی های مناسب برای چشم های مختلف , به گزارش تاپ ناز : همانطور که میدانید یکی از روشهای زیبا و با نشاط نشان دادن صورت ، آرایش چشم است ، و یکی از ثاثیر گذار ترین قسمت های صورت که با آرایش زیبایی را به حداکثر می رساند چشم است. , نکاتی کلیدی در زمینه ی سایه ی چشم : , نکته های خواندنی درباره صابون و شامپو , راز های آرایش و آرایشگری , رويش مجدد موها امكان‌پذير است؟ , آرایش حرفه ای , درست کردن لاک ناخن , درست کردن رژ لب !!! , آرایش صورت , کاشت مژه مصنوعی و اکستنشن !!! , چطور پف چشم را از بین ببریم؟ , چند راه حل برای مراقبت پوست , آموزش کوچک نشان دادن بینی , ش چشم اگر بعد از شستن رنگ مویتان مدل ماشین ها92 خودروی Icona Vulcano طراحی جدید لامبورگینی – شبه جت تازه ترین مدل مرسدس بنز ۲۰۱۴ عکس‌های خودرو رانا پرده92 عكسهايي از مد , مدل های شیک و جدید دکوراسیون اتاق خواب و کمد و کتابخانه چوبی , جدیدترین مدلهای کابینت اشپزخانه , دکور اشپزخانه و سرویس اشپزخانه ۹۲ و ۲۰۱۳ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت