loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 35087 1392/02/30 نظرات (4)
مجله الف لام میم: ویژگی اصلی چادر پوشیدگی آن است. با توجه به پر رنگ شدن نقش بانوان در اجتماع نیاز به طرح‌های جدید چادر احساس می شود. بعد از حفظ   خصلت های بنیادی کار یک طراح باید  بررسی کاربردهای گوناگون چادر باشد و با در نظر گرفتن آن ها دست به طراحی زند.

طراحی جدید چادر، قصدی برای تغییر پوشش نیست، بلکه تلاشی است برای به‌روزرسانی آن، که نوعی ارزش‌گذاری و متناسب کردن چادر با زندگی روزمره است. لازم است طراحان و هنرمندان ایرانی، نیاز جامعه را شناسایی و با به‌کارگیری خلاقیت، آن را برطرف کنند. امیدواریم چادرهای جدید، برطرف‌کننده نیاز بانوان امروزی باشند.

چادر فیروزه‌ای باران

پارچه حریر فیروزه‌ای، با آستر شیری، همراه نواردوزی نقره‌ای، حسی از آرامش و آراستگی را به چادر داده است. این کار، مناسب چادر میزبان، طراحی شده است.


چادر طرح‌دار باران

طرح این چادر، مانند چادر مشکی بخش مجلسی است. همان‌طور که تصویر این دو چادر نشان می‌دهند جنس، طرح و رنگ پارچه، تاثیر زیادی بر کار تمام‌شده و مورد استفاده می‌گذارد. به همین دلیل، طراحان لباس و مصرف‌کنندگان آن باید دقت لازم را در انتخاب پارچه، بر اساس نوع کاربرد لباس، داشته باشند.


چادر خلیج فارس

خلیج‌فارس، همان الگوی چادر عربی است؛ با این تفاوت که از روی شانه استفاده می‌شود و یک شال به آن اضافه شده است. نوارهایی که از روی سرشانه تا امتداد مچ دست و پایین چادر دوخته شده‌اند، به خلیج‌فارس، جلوه‌ای خاص بخشیده‌اند.


چادر مشکی باران

چادری با پارچه نفیس که استفاده از نگین به عنوان تزیینات، باعث مناسب شدن آن برای استفاده در مجالس شده است.

برچسب ها مجله الف لام میم: ویژگی اصلی چادر پوشیدگی آن است. با توجه به پر رنگ شدن نقش بانوان در اجتماع نیاز به طرح‌های جدید چادر احساس می شود. بعد از حفظ خصلت های بنیادی کار یک طراح باید بررسی کاربردهای گوناگون چادر باشد و با در نظر گرفتن آن ها دست به طراحی زند. , لکه تلاشی است برای به‌روزرسانی آن، که نوعی ارزش‌گذاری و متناسب کردن چادر با زندگی روزمره است. لازم است طراحان و هنرمندان ایرانی، نیاز جامعه را شناسایی و با به‌کارگیری خلاقیت، آن را برطرف کنند. امیدواریم چادرهای جدید، برطرف‌کننده نیاز بانوان امروزی باشند. , طراحی جدید چادر، قصدی برای تغییر پوشش نیست، بلکه تلاشی است برای به‌روزرسانی آن، که نوعی ارزش‌گذاری و متناسب کردن چادر با زندگی روزمره است. لازم است طراحان و هنرمندان ایرانی، نیاز جامعه را شناسایی و با به‌کارگیری خلاقیت، آن را برطرف کنند. امیدواریم چادرهای جدید، برطرف‌کننده نیاز بانوان امروزی باشند. , پارچه حریر فیروزه‌ای، با آستر شیری، همراه نواردوزی نقره‌ای، حسی از آرامش و آراستگی را به چادر داده است. این کار، مناسب چادر میزبان، طراحی شده است. , چادر فیروزه‌ای باران , چادر طرح‌دار باران , طرح این چادر، مانند چادر مشکی بخش مجلسی است. همان‌طور که تصویر این دو چادر نشان می‌دهند جنس، طرح و رنگ پارچه، تاثیر زیادی بر کار تمام‌شده و مورد استفاده می‌گذارد. به همین دلیل، طراحان لباس و مصرف‌کنندگان آن باید دقت لازم را در انتخاب پارچه، بر اساس نوع کاربرد لباس، داشته باشند. , چادر خلیج فارس , خلیج‌فارس، همان الگوی چادر عربی است؛ با این تفاوت که از روی شانه استفاده می‌شود و یک شال به آن اضافه شده است. نوارهایی که از روی سرشانه تا امتداد مچ دست و پایین چادر دوخته شده‌اند، به خلیج‌فارس، جلوه‌ای خاص بخشیده‌اند. , چادر مشکی باران , چادری با پارچه نفیس که استفاده از نگین به عنوان تزیینات، باعث مناسب شدن آن برای استفاده در مجالس شده است. , طرح‌های جدید مدل چادر رنگی مدل چادر مجلسی چادر دخترانه چادر رنگی چادر زنانه چادر طرح‌دار چادر فیروزه‌ای چادر مشکی چادرهای جدید , مشکی چادرهای جدید , دخترانه چادر رنگی چادر زنانه چادر طرح‌دار چادر فیروزه‌ای چادر مشکی چادرهای جدید , رنگی مدل چادر مجلسی چادر دخترانه چادر رنگی چادر زنانه چادر طرح‌دار چادر فیروزه‌ای چادر مشکی چادرهای جدید , مدل چادر رنگی مدل چادر مجلسی چادر دخترانه چادر رنگی چادر زنانه چادر طرح‌دار چادر فیروزه‌ای چادر مشکی چادرهای جدید , آشنایی با انواع مدل چادر زنانه , زنانه , چادر زنانه , مدل چادر زنانه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیما در تاریخ 1394/04/20 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

سلام چادر مشکی باران خیلی زیباست لطفأطرز دوخت انرا اموزش دهید ممنونم

این نظر توسط سیما در تاریخ 1394/04/20 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی دنبال مدل شالدار سنگ دوزی شده هستم ولی جایی پیدا نکردم

این نظر توسط نجمه در تاریخ 1393/06/26 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

سلام
لطفا توضیح بدید از کجا بتونم این چادر ها رو بخرم خصوصا چادر طرح فیروزه ای باران وچادر طرح دار باران.
پاسخ : سلام خدمت شما کاربر گرامی
این نوع چادرها فعلا در بازار های مختلف پیدا میشه و در اینترنت موقتا از مدلهای این چادر به نمایش گذاشت میشه امیدوارم کمکتون کرده باشم
سپاس فراوان

این نظر توسط لاله در تاریخ 1393/05/01 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

همچین چادرهای رو از کجا گیر بیاریم؟خیلی نازنشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت