loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1127 1392/05/26 نظرات (0)


https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/3/3/WWW.LITEMODE.IR16.jpg

ساعت سازان سوئیسی برند بال (BALL) اینبار موتور تولید خود برای ساخت ساعت های مچی بسیار زیبا با همکاری شرکت خودرو سازی بی. ام. دابلیو "B.M.W" به راه انداخته اند. قرار گرفتن این دو علامت تجاری بسیار قدرتمند که هر یک در گوشه ای از صنعت به فعالیت مشغول اند بر روی ساعت های تولید شده توسط بال باعث شده تا انواع مختلف این ساعت ها با اشکال مهندسی بسیار جذاب به مرحله تولید برسند و طراحی بسیار زیبا و کلاسیک ساعت های خود را به رخ رقبای خود بکشانند.

در طراحی مجموعه ساعت های بی. ام. دابلیو، شرکت بال به نوعی بیشتر از خودرو ها با جزئیات منعکس کننده موتور و قطعات آن الهام گرفته است. تمام قطعات به دقت و با استفاده از فناوری های روز در کنار یکدیگر برای تولید یک محصول کلاسیک بسیار دقیق و زیبا قرار گرفته اند. ویژگی هایی که در طراحی قسمت های مختلف ساعت های جدید بال به کارگرفته شده است بیش از چند عقربه و موتور برای نشان دادن زمان است. قفل ارگونومیک و براق، صاحب آن را مطمئن می سازد که ساعت در عین راحتی در دست به درستی و محکمی بسته شده است. همچنین استفاده از ساتن در ساخت قسمت پایینی بدنه آن جلوه ای از یک کالای لوکس را به ساعت می دهد.

علاوه بر تمام ویژگی هایی که ساعت های مچی بال را به ساعت های لوکس و کلاسیک تبدیل کرده است، یک ویژگی دیگر نیز وجود دارد که آنها را بسیار منحصر به فردتر از دیگر رقبای خود می سازد و این ویژگی استفاده از فناوری 3H در تولید تمام ساعت های این مجموعه است. داخل ساعت کپسول های بسیار کوچکی از گاز 3H وجود دارد که از طریق میکرو لوله های شیشه بر روی صفحه آن جا به جا شده نور آبی و نارنجی را برای تشخیص زمان دقیق حتی در صورت نبود نور نیز به وجود می آورند. این فناوری حدود 20 الی 100 سال بیشتر از منبع های نور مورد استفاده در ساعت های مچی که تا کنون ساخته شده اند، عمر خواهد کرد.

از بحث فنی که خارج شویم، متوجه خواهیم شده که مجموعه ساعت های بال در 4 تنوع یا به عبارتی در 4 مدل کلایسک، جی ام تی، پاور ریسرو (ذخیره کننده انرژی) و تی ام تی و با تعداد محدود 1000 عدد در مجموع تولید شده است. قابل توجه ترین مدل های این مجموعه GM3010C- LCFJ- SL در تنوع رنگی نقره ای، سیاه، سفید و پوست سوسماری هستند که هر سه در گروه ساعت های کلاسیک قرار می گیرند. اگرچه طراحی آنها بسیار ساده است اما این مدل های 3600 پوندی می توانند به عنوان ساعت های بسیار لوکس و کلاسیک در زندگی افراد مختلف بی آن که پس گذشت زمان از مد افتاده شوند، جای بگیرند.

این مجموعه از ساعت ها بسیار زیبا هستند. بال علامت تجاری بی. ام. دابلیو را صرفا برای جذب سود بر روی صفحه ساعت های خود هک نکرده است. استفاده از نام تجاری این شرکت خودرو سازی پس از تجزیه و تحلیل های بسیار و در نظر گرفتن مهارت بی. ام. دابلیو در ادغام علمکرد فنی بسیار بالا و طراحی لوکس و زیبا صورت گرفته است.

همکاری BALL و BMW برای خلق بهترین ساعت های مچی

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/3/3/mode-2013_litemode_ir%20(10).jpg


همکاری BALL و BMW برای خلق بهترین ساعت های مچی

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/3/3/mode-2013_litemode_ir%20(12).jpg

همکاری BALL و BMW برای خلق بهترین ساعت های مچی

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/3/3/mode-2013_litemode_ir%20(15).jpg

همکاری BALL و BMW برای خلق بهترین ساعت های مچی

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/3/3/mode-2013_litemode_ir%20(4)7.jpg

همکاری BALL و BMW برای خلق بهترین ساعت های مچی

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/3/3/mode-2013_litemode_ir%20(5).jpg

همکاری BALL و BMW برای خلق بهترین ساعت های مچی

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/3/3/mode-2013_litemode_ir%20(9)%20-%20Copy.jpg

همکاری BALL و BMW برای خلق بهترین ساعت های مچی

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/3/3/mode-2013_litemode_ir%20(9).jpg

همکاری BALL و BMW برای خلق بهترین ساعت های مچی

https://rozup.ir/up/fashionlite/Video/wrw/3/3/sarcastic-sms.jpg



همکاری BALL و BMW برای خلق بهترین ساعت های مچی



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت