loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 91 1395/06/18 نظرات (0)
چگونه لکه های زیر بغل را از روی لباس پاک کنیم؟

چگونه لکه های زیر بغل را از روی لباس پاک کنیم؟

تا بحال تعداد پیراهن هایی را که بخاطر لکه های زردشان دور ریخته اید را شمرده اید؟ همه چیز در چند شستشوی اول خیلی عالی پیش می رود تا اینکه ناگهان متوجه این لکه ها می شوید که نمی دانید چگونه ظاهر شده اند و ظاهر پیراهن شما را بسیار زشت می کنند. چگونه از شر لکه زیر بغل خلاص بشیم؟

چگونه لکه های زیر بغل را از روی لباس پاک کنیم؟


۱- مقصر اصلی مام یا اسپری زیر بغل شماست
لکه زیر بغل همیشه به میزان تعریق بستگی ندارد. اکثر اوقات این ترکیب عرق زیربغل با مواد شیمیایی درون خوشبو کننده هاست که موجب ایجاد لکه می شود. آلومنیوم درون این خوشبو کننده ها با اوره ی عرق شما ترکیب می شود و لکه ی زرد ایجاد می کند. اگر آلومینیوم درون خوشبو کننده ها به خوبی کارش را انجام ندهد یعنی مانع عرق کردن شما نشود مطمئن باشید که موجب ایجاد لکه ی زرد خواهد شد.


چگونه لکه های زیر بغل را از روی لباس پاک کنیم؟

۲- از سفید کننده ها استفاده کنید
به محض اینکه لکه ی زرد مشاهده کردید به آشپزخانه بروید و از سفید کننده ی لباس استفاده کنید. مواد موجود در آن موجب شکسته شدن ارتباط میان سلول های نخ پیراهن و عرق و خوشبو کننده ها می شود . بگذارید لباستان ۲۰ دقیقه آغشته به سفید کننده بماند و سپس با استفاده از لکه بر آن را بساوید و باز هم ۲۰ دقیقه آن را دست نخورده رها کنید. در نهایت شما باید لباستان را در آب گرم بشویید.

چگونه لکه های زیر بغل را از روی لباس پاک کنیم؟

۳- هیچوقت از کلرین استفاده نکنید
شاید مادرتان از این کار تعجب کند ولی باور کنید کلرین های سفید کننده ها (منظورم همون وایتکس خودمونه) جز بیشتر کردن لکه ی زرد کاری برایتان انجام نمی دهد. پس از سفید کننده های حاول کلرین دوری کنید. حتی روی لیبل اکثر پیراهن ها نیز این نکته به چشم می خورد.

۴- پیراهن هایتان را در خشک کن نیندازید
گرمای درون خشک کن موجب ماندگاری بیشتر لکه ها می شود. پس تا حد کامل لکه صبر کنید و سپس از دور آرام خشک کن یا آویزان کردن لباس ها استفاده کنید.


گردآوری توسط محمد رضا / لایت مد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت