loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 47 1395/06/11 نظرات (0)

تا فرصت دارید طالبی بخورید! یک غذای سبک برای افراد رژیمی

تا فرصت دارید طالبی بخورید! یک غذای سبک برای افراد رژیمی

طالبی دارای طعمی جذاب است و همین باعث می شود که نه گفتن به طالبی سخت به نظر بیاید.طالبی دارای دوز مناسبی از فیبر است و به عنوان یک غذای سبک برای افراد رژیمی و یک میان وعده شیرین و آبدار به حساب می آید که می تواند جایگزین میان وعده ها و دسرهای پر کالری شود.
اگر جایی صحبت از هندوانه و طالبی باشد معمولا گزینه اول انتخاب می شود.اما بسیاری نمی دانند که عطر منحصر به فرد طالبی در گرمای تابستان روی تمامی حواس ما چه تاثیر خوبی  می گذارد.طالبی میوه بسیار سالمی است که باعث کنترل انسولین  و تثبیت سطح قند خون میشود که خود باعث می شود که یک گزینه مناسب برای بیماران دیابتی به حساب آید.

تا فرصت دارید طالبی بخورید! یک غذای سبک برای افراد رژیمی

این میوه در هر 100 گرم ، حاوی 300 میلی گرم پتاسیم است و در حل سدیم اضافی موجود در بدن نیز نقش بسزایی دارد. همچنین فشار خون بالا را کاهش می دهد.طالبی دارای درصد بسیار بالایی  از ویتامین  ب، ث، بتا کاروتن ، کلسیم ، پتاسیم، منیزیم، فسفر، آهن و مس است (پتاسیم موجود در آن 3 برابر هندوانه است).

اگر شما قصد دارید از خوردن شیرینی جات پرهیز کنید، تابستان می تواند یک دوره خوب برای این ایده باشد زیرا می توانید در این فصل طالبی را جایگزین کنید. این میوه تنها 34 کالری در هر 100 گرم دارد که باعث می شود برای قرار گیری در بالای لیست جایگزین های شیرینی بسیار مناسب  به نظر آید.

 تا فرصت دارید طالبی بخورید! یک غذای سبک برای افراد رژیمی

اگر که می خواهید در تابستان  از شر مشکل نفخ خلاص شوید طالبی می تواند  بهترین دوست جدید شما محسوب شود..همچنین باعث افزایش سرعت سوخت و ساز بدن شده و به دفع و از بین بردن مواد سمی موجود در بدن نیز کمک می کند.

تعداد کمی از مردم میدانند که این میوه به عنوان یک آرام بخش طبیعی عمل می کند.شما می توانید دفعه بعد که احساس ناراحتی کردید به جای خوردن بستنی و شکلات برای آرام شدن ، کمی از این میوه بخورید و آرامش پیدا کنید.سپس متوجه خواهید شد که آن احساس گناهی که بعد از خوردن بعضی خوراکی ها به علت کالری بالا پیدا می کنید ، بعد از خوردن طالبی هرگز ایجاد نخواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت