loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 453 1395/06/08 نظرات (0)

آموزش برداشتن ابرو با موچین,برداشتن ابرو دخترانه,اموزش برداشتن ابرو حرفه ای

روش های حرفه ای برداشتن ابروها در منزل

بهتر است در هوای گرم تابستان کمتر آرایش کنید. کمی برق لب بر روی لب‌ها، و کمی ریمل به همراه مرطوب کننده با فیلتر رنگی انتخاب مناسبی است. یک آئین همیشگی برای آرایش ساده که باید همیشه از آن مطمئن باشید این است که باید ابروهای شما زیبا و مرتب باشد.
 در واقع در بهترین حالت ممکن باشد. در ادامه با متخصصین ما و لایت مد همراه باشید تا با چند راه برای داشتن ابروهایی آراسته و مرتب آشنا شوید.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم ابروهای شما بر روی زیبایی صورت شما تاثیر بسیار زیادی دارند. در هر حالتی، چه اینکه کوتاه و نازک باشند یا به طرز وحشیانه ای بلند و پهن. ظاهر متفاوتی به شما می‌دهند. آن قوس‌های کوچک تعیین کننده این هستند که آرایش شما چگونه به چشم بیاید.  

آموزش برداشتن ابرو با موچین,برداشتن ابرو دخترانه,اموزش برداشتن ابرو حرفه ای

۱-بعد از دوش گرفتن ابروهای خود را بردارید
همه ما می‌دانیم که ابرو برداشتن چقدر دردناک است اما راه‌هایی هم وجود دارند که کمک کنند شما درد کمتری را احساس کنید. بعد از اینکه یک دوش آب‌گرم گرفتید موچین مورد علاقه خود را بردارید و شروع کنید به کندن موهای زائد ابرو که باعث نامرتبی ابروی شما شده است. آب گرم باعث میشود که فولیکل‌ها باز شوند و در نتیجه موهای زائد ابروی شما به راحتی کنده می‌شوند.

آموزش برداشتن ابرو با موچین,برداشتن ابرو دخترانه,اموزش برداشتن ابرو حرفه ای

۲-ابروهای خود را با شکل صورت خود هم‌تراز کنید.
اگر تازه کار هستید و قصد دارید که خودتان برای اصلاح ابروهای خود اقدام کنید نکاتی را باید بدانید که بسیار حائز اهمیت هستند.

ابتدا از یک مداد ابرو استفاده کنید تا نقطه آغاز کار خود را پیدا کنید. سوراخ بینی خود را در نظر بگیرید، خط ابروی شما باید دقیقا از محلی شروع شود که در امتداد سوراخ بینی شماست. مداد را به صورت عمودی در امتداد بینی بگیرید تا نقطه شروع ابروی خود را بیابید.

برای اینکه قوس ابرو را بیابید مداد را بر روی نوک بینی خود بگذارید و طوری زاویه آن را تنظیم کنید که سر مداد مستقیم به سمت مردمک چشم شما باشد.

برای پیدا کردن نقطه پایان ابرو، زاویه مداد را طوری تنظیم کنید که نوک مداد در قسمت پایین بینی باشد و سر مداد در گوشه چشم، اگر طول ابروی شما همین اندازه است طول ابروی مناسبی دارید اما اگر بلند تر از این مقدار است پیشنهاد می‌کنیم اضافی آن را بکنید.


۳-  محلی را برای اصلاح ابرو انتخاب کنید که پرنور باشد.
اگر بخواهید فقط از یک چیز قبل از شروع به اصلاح ابرو مطمئن باشید، این است که باید بر روی صورت شما نور به قدر کافی و به صورت مستقیم باشد.  بدترین کار این است که در محیط کم نور حمام اقدام به اصلاح ابرو کنید. پیشنهاد ما این است که اگر برایتان امکانپذیر است این کار را در محیط باز با نور طبیعی روز انجام دهید. یک آیینه دستی را بردارید و برای اصلاح ابروی خود، پرنورترین قسمت منزل را انتخاب کنید تا همه موهای ریز اطراف ابروی خود را با دقت ببینید.

آموزش برداشتن ابرو با موچین,برداشتن ابرو دخترانه,اموزش برداشتن ابرو حرفه ای

۴- موها را در جهت رشد مو بکنید
اگر در محلی که نخ ابروی خود را برداشته‌اید یک لکه گرد سیاه رنگ ایجاد شده است، به این معنی است که فولیکول مو خارج نشده است. برای اینکه این مشکل پیش نیاید سعی کنید تار موی ابروی خود را در جهت رویش مو بکیند.

۵- از آیینه‌های مقعر استفاده نکنید
با اینکه استفاده از آیینه‌های بزرگ نما در نگاه اول بهتر به نظر می‌رسند، اما باید به شما بگوییم استفاده از این نوع آیینه‌ها بدترین کاری است که شما میتوانید انجام دهید. این آیینه‌ها می‌توانند گمراه کننده باشند و شما موهای خط ابروی خود را هم به اشتباه بکنید. بنابراین استفاده از آیینه‌های معمولی مفیدتر واقع خواهند شد.

آموزش برداشتن ابرو با موچین,برداشتن ابرو دخترانه,اموزش برداشتن ابرو حرفه ای

۶- ابروی خود را خط بیندازید
با خط انداختن قسمت جلوی ابروی خود، به ابروهای خود ظاهری تازه و مرتب بدهید .با اینکه برای این‌کار قیچی مناسب خواهد بود به شما پیشنهاد می‌کنم که از موزرهای مخصوص بینی استفاده کنید.

برای شروع، جلوی ابروی خود را برس بزنید و با دقت شروع به اصلاح ابرو کنید. بعد دم ابروی خود را به سمت پایین برس بزنید و موی اضافی را مجدد اصلاح کنید.خواهش ما این است که این‌کار را با قیچی یا موزر و به صورت دیوانه وار انجام ندهید. به ما اعتماد کنید. ارزش ندارد.


۷- فاصله‌های خالی را پر کنید.
اگر ابروهایی مانند کارا دلوینگ‌نه(Cara Delevingne) دارید، بهتر است بدانید که ابروهای شما قابل ستایش هستند. اما اگر  اینطور نیست، برای اینکه ابروی دلخواه خود را داشته باشید قبل از هر چیز، رنگی را برای ابرو انتخاب کنید که مکمل زیبایی شما باشد.

به جای اینکه فواصل ابروهای خود را کاملا پر کنید به آرامی در مسیر رشد مو، ابروهای خود را هاشور بزنید. برای پر کردن فواصل ابروی خود در ناحیه قوس ابرو، تمرکز بیشتری بگذارید. ابروها به صورت طبیعی در این ناحیه تیره‌تر هستند. سر ابروی شما معمولا خالی تر است و فواصل بین نخ‌های ابرو بیشتر

آموزش برداشتن ابرو با موچین,برداشتن ابرو دخترانه,اموزش برداشتن ابرو حرفه ای

۸- فانتزی
 ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اصلاح ابرو را برای خود کمی فانتزی کنید. اینکه به اصلاح ابروی خود به قدر کافی اهمیت بدهید هرگز ایده بدی نخواهد بود. اهمیت به انتخاب و نگهداری وسایل اصلاح ابروی دلخواه، می‌تواند در این زمینه کمک کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت