loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 61 1395/06/03 نظرات (0)

۸ نوع لباس که می‌توانید جدا کرده و دور بیندازید

۸ نوع لباس که می‌توانید جدا کرده و دور بیندازید

اگر به کمد لباس خود نرسیم آن‌قدر لباس‌ها زیاد می‌شوند که دیگر جایی برای لباس‌های جدید نیست؛ بنابراین ما نیاز داریم تا یک سری از این لباس‌ها را دور بیندازیم. البته انتخاب این لباس‌ها کار ساده‌ای نیست ولی ما امروز یکسری روش را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید به‌راحتی لباس‌های غیر مناسب را جدا کرده و دور بیندازید. در ادامه با ما و لایت مد همراه باشید.

۸ نوع لباس که می‌توانید جدا کرده و دور بیندازید

Webfa

اگر بخواهید که یک نگاه دقیق به کمد لباس خود بیاندازید و با دقت لباس‌ها را چک بکنید وقت زیادی می‌برد و با توجه به کار و مشغله‌های امروز کسی چنین وقتی را ندارد. البته بعضی از لباس‌ها هم هستند که لیاقت ماندن در کمد لباس شمارا ندارند و باید درو انداخته شوند، امروز ما می‌خواهیم یک روش سریع برای دور انداختن لباس‌های بدردنخوری که در کمد شما جا خوش کرده‌اند را برایتان پیشنهاد دهیم، شما می‌توانید از شر این 8 نوع لباس خلاص شوید:
۱- هر چیزی که پاره شده‌ و منتظر درست شدن است. بیاید صادق باشیم اگر که لباسی در کمد شما باشد و باید دوخت و دوز شود و این انتظار تا دو هفته طول بکشد، خب معلوم است که این لباس ارزشی برای شما ندارد که این‌همه وقت گذشته و فکری برای آن نکرده‌اید. پس وقتی شرایط این‌گونه است بهتر است که هر چه زودتر از شر چنین لباسی خلاص شوید.
۲- کت‌وشلوار رخ‌نما شده، این نوع لباس‌ها قدیمی هستند و امروزه خیلی پوشیدن آن‌ها خوشایند نیست، پس بهتر است که در فضای ارزشمند کمد لباس شما جایی را نداشته باشند.
۳- جین رنگی
۴- هر لباسی که به دلیل رشد شما و یا چروک شدن کوچک‌شده است.
۵- یک لباس مخصوص جشنی که شما حدود 5 سال است به آن دست نزده‌اید. بیرون انداختن هم‌چین لباسی به معنی این نیست که شما لایق پوشیدن لباس‌های جذاب برای جشن نیستید ولی حتما این لباس مشکلی داشته که آن را نپوشیده‌اید، پس بهتر است به یک بوتیک بروید و برای ان در کمد خود جایگزینی پیدا کنید.
۶- یک لباسی که در محل زندگی شما مد نیست.
۷- لباسی که رنگ پس داده است، اگر هیچ‌یک از این راه‌حل‌ها برای شما کار نکرد، آن زمان بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که شیر یا خط بی اندازید.
۸- هر چیزی که برای شما ناراحت‌کننده است، پس حتما شما آن را نخواهید پوشید. بهتر است که داستان را در اینجا تمام کنید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت