loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 81 1395/05/29 نظرات (0)

با استفاده از شال تیپتان تیپی متفاوت داشته باشید

با استفاده از شال تیپتان تیپی متفاوت داشته باشید

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تیپی متفاوت داشته باشید و سبک خاص خودتان را دنبال کنید، این حقه به شما کمک می کند تا شیک و متفاوت باشید. راهکار خیلی ساده است. با استفاده از یک شال، می توانید خاص باشید. خوبی این حقه این است که می توانید این شال را در مراسم رسمی یا غیررسمی استفاده کنید و در عین حال نحوه استفاده از شال برای ایجاد تفاوت در تیپتان خیلی ساده است. شال را به مدلهای مختلفی دور گردنتان بیندازید.

یک مدل شیک و بامزه این است که دو سر شال را به هم گره بزنید و آن را مثل یک گردنبند بلند دور گردنتان بیندازید. سپس شال را یک بار تاب دهید و مجددا آن را دور گردنتان بیندازید . این یک مدل خاص و متفاوت ایجاد می کند.

با استفاده از شال تیپتان تیپی متفاوت داشته باشید

یک مدل دیگر این است که شال را از جلو به عقب برده و از پشت یک دور، دور گردنتان بپیچید و باقیمانده شال را از جلو در دوطرف شانه هایتان قرار دهید و یک گره شل بزنید و کمی با آن بازی کنید تا به حالت مناسب و متفاوتی در بیاید

با استفاده از شال تیپتان تیپی متفاوت داشته باشید

برای این کار می توانید از شال های ساده یا طرحدار استفاده کنید. دقت کنید که رنگ مناسبی را برای شالتان انتخاب کنید که با رنگ لباسهایی که پوشیده اید هارمونی داشته باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت