loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 135 1395/05/20 نظرات (0)

فلسفه استفاده از گوشواره چیست؟

فلسفه استفاده از گوشواره چیست؟

پاسخ به این پرسش که چرا مردم گوشواره به گوششان دارند کار آسانی نیست. چرا مردم گوشواره به گوش می‌کنند؟ چه تاریخچه‌ای پشت این کار قرار دارد؟ در دوران باستان اوضاع به چه ترتیب بوده است؟ با کمی جستجو می‌توان پاسخ‌های زیر را برایش دریافت.

جواهرآلات نشان‌دهنده طبقه اجتماعی فرد است و گوشواره هم بخشی از این جواهرآلات به شمار می‌رود. از سوی دیگر، چهره هر فرد بیانگر هویت اوست و گوشواره روی چهره تاکید می‌کند و آن را پررنگ‌تر می‌سازد. در دوران باستان، مردم گوشواره به گوش می‌کردند تا عضویتشان در گروه‌هایی مشخص را نشان دهند. به مرور زمان، افراد به انداختن گوشواره عادت کردند و این تبدیل به رسمشان شد. اکنون گوشواره‌ها بخشی از فرهنگ شده‌اند.

فلسفه استفاده از گوشواره چیست؟

همچنین اگر فردی حرف نزند، حرف او را از چهره‌اش می‌خوانند و گوشواره می‌تواند به تاکید بر حرف کمک کند. 

از سوی دیگر، گفته می‌شود که افراد در باستان خبر داشته‌اند که عصب بسیاری از مناطق بدن از گوش عبور می‌کند. به این ترتیب، سوراخ کردن گوش می‌توانسته باعث شود که بخش خاصی از بدن درمان شود. آنها باور داشتند که سوراخ کردن نرمه گوش می‌تواند باعث شود که ناراحتی معده برطرف شود و عادات زنان منظم شود. همچنین در دوران باستان، بیشتر مردها بودند که گوشواره به گوش داشتند. گوشواره‌ها در آسیای شرقی در 7000 سال پیش محبوبیت فراوانی داشتند. همچنین مصری‌ها و آسوری‌ها از گوشواره استفاده می‌کردند تا نشان دهند به طبقه بالاتری تعلق دارند. اما در روم باستان، گوشواره‌ها را تنها برده‌ها به گوش می‌انداختند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت