loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 47 1395/05/14 نظرات (0)

۵ روش زیبایی محافظت از موها در برابر آفتاب تابستان

۵ روش زیبایی محافظت از موها در برابر آفتاب تابستان

تابستان بهترین زمان برای مسافرت کردن و لذت بردن از تعطیلات است. و همچنین بهترین موقع برای خوردن انبه و دیگر میوه‌های فصل است.

علاوه بر این موارد، تابستان زیبایی ما را نیز تهدید می‌کند؛ چرا که اشعه‌های  خورشید ممکن است باعث آسیب جدی به مو و پوست ما بشوند. در طول تابستان، غده‌های چربی کف سرمان، تحریک می‌شوند و منجر به چرب شدن موهای ما می‌شوند؛ در این صورت موی ما شاداب و سرحال به نظر نمی‌رسد.

داشتن مویی زیبا و درخشان، از لحاظ مدل مو و سلامت آن، همیشه نکته‌ای مثبت در زیبایی ما محسوب می‌شود. داشتن موهایی کم‌پشت، شکننده، چرب و همچنین موخوره، برای اکثر خانم‌ها مانند کابوس می‌ماند.

برای جلوگیری از این مشکلات، باید نکاتی را از جمله داشتن رژیم غذایی متعادل و صحیح، مصرف بیشتر میوه‌ها و سبزیجات تازه، نوشیدن مقدار زیادی آب، ورزش منظم و داشتن خوابی کافی را رعایت کنیم.

۵ روش زیبایی محافظت از موها در برابر آفتاب تابستان

از موهای خود در برابر آفتاب تابستان محافظت کنید:

ما معمولا با استفاده از کرم‌ها و محلول‌های مخصوص، از پوست خود در تابستان محافظت می‌کنیم؛ اما بیشتر ما مراقبت‌های لازم و کافی از موهای خود را در تابستان فراموش می‌کنیم؛ که در نتیجه آن ها، موهای ما ریزش پیدا می‌کند و مشکلاتی در پوست سر ما به وجود می‌آید. به نکات مهمی که در پائین اشاره خواهد شد توجه کنید تا از موهای خود در برابر نور خورشید در تابستان محافظت کنید:


به موهای خود آبرسانی کنید: ما اغلب در این فصل، از محافظت و آب رسانی به موهای خود خسته می‌شویم؛ که در نتیجه موهای ما دچار مشکلات جدی می‌شوند. برای حفظ سلامتی بدن خود، باید به میزان کافی آب بنوشیم تا آب کافی به بدنمان برسد. حتما 7 الی 8 لیوان آب در طول روز بنوشید و نوشیدن دوغ، شیر نارگیل، و آبلیمو را هنگام ورزش کردن در تابستان فراموش نکنید.

  این مایعات، سریعا انرژی لازم برای بدن شما را فراهم می‌کنند و از ازدست رفتن آب بدن جلوگیری می‌کنند. همچنین باید میوه و سبزیجاتی که دارای مقدار زیادی آب هستند، از جمله هندوانه، طالبی، گوجه فرنگی، خیار و ... را به طور منظم در رژیم غذایی خود استفاده کنیم.

از شامپو ملایم استفاده کنید: تابستان فصلی است که میزان تعرق بدن افزایش پیدا می‌کند و همچنین میزان تولید باکتری‌هایی که منجر به ایجاد شوره سر می‌شوند نیز زیاد می‌شود؛ در نتیجه نه تنها موهای ما شاداب به نظر نمی‌رسند، بلکه دچار خارش و بوی بد پوست سر نیز می‌شویم؛ بنابراین باید موهای خود را بیشتر از قبل بشوئید.

همیشه از شامپوهای ملایم استفاده کنید؛ این شامپوها کف سر ما را به خوبی پاک می‌کنند و می‌شویند و در عین حال رطوبت سر را حفظ می‌کنند.

۵ روش زیبایی محافظت از موها در برابر آفتاب تابستان

از نرم‌کننده مو استفاده کنید:

همانطور که می‌دانید، ممکن است موهای ما در تابستان خشک و زبر شوند؛ در نتیجه باید از نرم کننده مناسب برای موهای خود استفاده کنیم. نرم کننده باعث تقویت موهای ما می‌شود و بافتی نم و لطیف به آن می‌دهد.

تقویت کردن مو باعث می‌شود که درخشان‌تر و سالم‌تر به نظر برسد. ما اغلب در تابستان، زیاد مسافرت می‌کنیم و همچنین بیشتر به استخر می‌رویم و شنا می‌کنیم؛ در نتیجه باید از نرم‌کننده‌ای مناسب استفاده کنید تا موهای شما را از زبر شدن و آلودگی محافظت کند.

در صورت امکان از دستگاه‌های آرایش مو استفاده نکنید: اغلب ما برای زیبا‌تر نشان دادن موهای خود، با استفاده از دستگاه، موهای خود را لخت، فر و حالت دار می‌کنیم. از این دستگاه‌ها استفاده نکنید؛ چرا که آن‌ها سبب می‌شوند موهای ما خشک و بدشکل شوند.

همچنین موهای خود را زیاد رنگ نکنید و از مواد روشن کننده و هر ماده ی شیمیایی دیگری بر روی موی خود استفاده نکنید؛ ممکن است این مواد در طول تابستان به موهای ما آسیب جدی وارد کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت