loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 53 1395/05/10 نظرات (0)

رابطه زیورآلات با شخصیت, مدل‌های زیورآلات

زیورآلاتی که انتخاب می‌کنید، از شخصیت درون‌تان می‌گویند

شاید تا حالا به این نکته توجه نکرده باشید ولی شما آن‌چه برای پوشیدن یا به عنوان وسیله ای تزئینی برای خودتان انتخاب می‌کنید، خیلی بیشتر از آن‌چه تصورش را می‌کنید، گویای ویژگی‌های شخصیتی شماست. یک عبارت معروف می‌گوید:« یک عکس بیش از هزاران کلمه، حرف می‌زند.» بدین ترتیب باید بدانید که زیورآلاتی که انتخاب می‌کنید، ویژگی‌های شخصیتی بارز شما را بازتاب می‌دهد.

رنگ‌ها و مدل‌های زیورآلاتی که انتخاب می‌کنید، حکایت از شخصیت درون شما دارد و در واقع، مشخص می‌کند که شما واقعا چه کسی هستید و چطور فکر می‌کنید. هررنگی که انتخاب می‌کنید، بیانگر حال و احوال و روحیه آن لحظه شماست و درعین حال ریشه در دوران کودکی شما که دوره‌ای سرنوشت ساز در رشد و پرورش شما به عنوان یک خانم است دارد.

متخصصان چهره شناسی، تک تک جزئیات هر فرد را مورد آنالیز قرار می‌دهند و به سادگی می‌توانند بگویند که هریک از زیورآلاتی که هر خانمی‌از آن استفاده می‌کند، حکایت‌گر کدام بخش از شخصیت اوست. 

رابطه زیورآلات با شخصیت, مدل‌های زیورآلات

روان‌شناسی زیورآلات

۶۵% از پیغام‌هایی که از ما به سایرین منتقل می‌شود، کلامی‌نیستند. همین جمله می‌تواند نقش پررنگ روان‌شناسی زیورآلات را مشخص کند. از همین رو شاید لازم باشد که نکاتی کلی را در این باره بدانیم. هر یک از وسایل زینتی ای که دارید،‌هارمونی خاصی با شخصیت و ویژگی‌های شخصیتی شما دارد.

در عین حال شما باید بدانید که چطور می‌توانید با استفاده از این وسایل زیباتر و شیک تر شوید و به چه ترتیبی می‌توانید وجهه معرفی شده از سوی خودتان را کنترل کنید. البته قرار براین نیست که شخصیت واقعی تان را کنار بگذارید؛ بلکه فقط می‌خواهیم زبان این زیورآلات را به شما بیاموزیم. آنچه ظاهر شما از شخصیت شما روایت می‌کند مهم است. همیشه باید با درنظر داشتن شرایط و مراسمی‌که در آن حضور می‌یابیم، خودمان را تطبیق دهیم و کاملا آماده در آن مراسم شرکت کنیم. 

رابطه زیورآلات با شخصیت, مدل‌های زیورآلات

مدل و جنس

از به نمایش گذاشتن شخصیت‌تان از طریق رنگ و سبک و مدل زیورآلات‌تان نترسید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید، مناسبتی است که در آن از این زیورآلات استفاده می‌کنید و پیغامی‌که قصد دارید به اطرافیان‌تان منتقل کنید. به عنوان مثال اگر به یک قرارکاری می‌روید، بیش از حد از زیورآلات استفاده نکنید و در یک قرار رسمی‌و دوستانه می‌توانید از زیورآلات بیشتری استفاده کنید. اگر لباسی رسمی‌به تن دارید، سعی کنید در استفاده از زیورآلات زیاده روی نکنید ولی در خارج از ساعات کاری، می‌توانید هرچقدر دوست دارید از زیورآلات استفاده کنید.

رابطه زیورآلات با شخصیت, مدل‌های زیورآلات

معنا و مفهوم زیور آلات:

*زیورآلات مربعی شکل: شخصیت برونگرا

*زیورآلات دایره ای: شخصیت افرادی با افکار رهبرانه

*زیورآلات بیضی شکل: تشنه سبقت و پیشی گرفتن از دیگران

*زیورآلات خال خالی: افراد جسور

رابطه زیورآلات با شخصیت, مدل‌های زیورآلات

*زیورآلات درخشان و براق: افرادی که به دنبال جلب توجه هستند

*زیورآلاتی با سنگ‌های طبیعی: شخصیتی روحانی

*زیورآلاتی با بند و زنجیرهای متعدد: افرادی با افکار مطمئن و شخصیتی قوی

*زیورآلاتی با فلزهای مشبک: افرادی که از تغییرات استقبال می‌کنند

*زیورآلات بدلی (فانتزی): افرادی که به جزئیات توجه خاصی دارند

*زیورآلات نامتقارن: شخصیت آزاد

*زیورآلات کوچک: افرادی با شخصیت محافظه کار

*زیورآلات چوبی و نخی: ذهنیت مسافر و رویاپرداز

رابطه زیورآلات با شخصیت, مدل‌های زیورآلات

*زیورآلاتی با طرح و شکل مشخص: خوشبین

*زیورآلاتی با طرحهای قدیمی: مملو از شور و هیجان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت