loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 99 1395/05/09 نظرات (0)

سفر مدونا به کنیا,عکس مدونا و فرزندانش

سفر خانوادگی مدونا و فرزندانش به مناطق فقیر نشین کنیا! +عکس

مدونا خواننده سرشناس آمریکایی و فرزندانش اخیرا به کیبرا، یکی از فقیرنشین ترین مناطق کنیا و قاره آفریقا سفر کرده اند. این طور به نظر می‌رسد که مدونا و پسرش روکو، اختلافات را کنار گذاشته و با هم عازم این سفر شده اند.

چندی پیش بود که رسانه‌های خبری از اختلاف میان این مادر و پسر خبر دادند ولی در اوایل ماه ژوئن تصاویری از این دو درکنار هم در تئاتر براد-وی نیویورک منتشر شد و کمی‌بعد هم مدونای ۵۷ ساله در کنار پسرش در رستورانی معروف در لندن دیده شدند و حالا هم مدونا در اینستاگرامش عکسی را منتشر کرده که در آن او را در کنار فرزندانش در کنیا می‌بینیم.

سفر مدونا به کنیا,عکس مدونا و فرزندانش

مدونا یکی از افراد سرشناسی است که به اقدامات بشردوستانه علاقه زیادی دارد و چندسالی است که سفرهای متعددی را برای انجام فعالیت‌های انسان دوستانه به آفریقا انجام می‌دهد. او چندی پیش NGO ایی به قصد جمع آوری کمک‌های مالی جهت احداث مدرسه و مراکز پرورشی برای کودکان یتیم در مالاوی راه اندازی کرد و دو کودک اهل مالاوی را به فرزندی پذیرفت.

سفر مدونا به کنیا,عکس مدونا و فرزندانش

این بار او همراه با ۴ فرزندش، به کیبرا، یکی از مناطق حاشیه ای و فقیرنشین کنیا سفر کرده و قصد دارد تا با هم‌کاری بنیاد Shining Hope for Communities در این کشور فعالیت‌های انسان دوستانه ای انجام دهد. مدونا طبق معمول اکثر سفرهایش، تصاویری از این سفر را در صفحه اینستاگرامش که حدود ۷.۴ میلیون هوادار دارد قرار داده است.

او در برخی از پست‌هایش تلاش کرده تا از مشکلات موجود در این منطقه، به ویژه مشکل تحصیلات و آموزش کودکان، صحبت کند. در برخی از این عکسها، هر۴ فرزند مدونا یعنی لوردز، روکو، مرسی جیمز و دیوید که او را دراین سفر همراهی می‌کنند دیده می‌شوند.

سفر مدونا به کنیا,عکس مدونا و فرزندانش

مدونا شخصا از این سفر و از همزبان شدن با مردمان محلی این منطقه راضی به نظر می‌رسد. او در زیر یکی از عکس‌هایش توضیح داده:« در آغوش ماما سوفی.

این زن فوق العاده در خانه ای به اندازه ۱۰ متر مربع در کیبرا با ۱۴ فرزندش که دو تا از آن‌ها را به فرزندی پذیرفته زندگی می‌کند. شوهرش در یک درگیری سیاسی کشته شده و او به کمک SHOFCO تجارت شخصی‌اش را راه انداخته. خدا به او برکت دهد!»

سفر مدونا به کنیا,عکس مدونا و فرزندانش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت