loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/04/26 نظرات (0)

مراقبت های تابستانی از مو,مراقبت از مو

باید‌ها و نباید‌های مراقبت تابستانی مو

در اینجا می‌خواهیم راجع به باید‌های و نباید‌های مراقبت از مو صحبت کنیم، که باعث می‌شود موی سالم و زیبایی در تابستان داشته باشیم.

از شامپو‌های بدون سولفات استفاده کنید

مردم معمولاً در فصل‌های گرم تابستان بیشتر موهای خود را می‌شویند، اما پاک‌کننده‌های قوی در اکثر شامپوها باعث خشک شدن موهای شما می‌شوند و این خشکی اثر مخرب آفتاب داغ تابستان را بر موهای شما تشدید می‌کنند. استفاده از شامپو‌های بدون سولفات انتخاب مناسب تری برای این فصل سال هستند، و یا حتی می‌توانید از موادی که در منزل در اختیار دارید برای شست و شوی موهای خود استفاده کنید.

مراقبت های تابستانی از مو,مراقبت از مو

چتری داشتن را برای موهای فر فراموش کنید

اگر موهای فر یا خشنی دارید بهتر است در طول ماه‌های گرم و مرطوب سال از کوتاه کردن جلوی موهای خود و داشتن چتری خودداری کنید. درعوض بهتر است کسانی که موی فر یا خشنی دارند در طول ماه‌های گرم سال قسمت جلوی موهای خود را بلند‌تر نگاه دارند، تا نرم تر، زیبا‌تر و معقول‌تر به نظر برسند. برای داشتن ظاهری زیبا و آراسته در زمان گرمای شدید با داشتن موهایی بلند‌تر شما می‌توانید موهای خود را ببندید یا با یک گیره زیبا آنها را بالای سرتان جمع کنید و خنک‌تر بمانید و صورت و سر شما کمتر عرق کنند.

مراقبت های تابستانی از مو,مراقبت از مو

از نرم‌کننده‌ها برای فرم دادن به موهای فر خود استفاده کنید

با این دستور العمل می‌توانید موهای فر یا وز شده با زیبا‌تر جلوه دهید بدون این که موهایتان خشک یا چرب شوند. مقداری از محلول را با کف دست‌هایتان به موهای مرطوب خود بمالید و اجازه دهید تا به خودی خود با نرم کننده خشک شوند. می‌توانید با استفاده بیش‌تر از این محصول و استفاده از انگشتانتان به موی خود فرم بهتری بدهید.

موی خود را شب‌ها بشویید

اگر نمی‌خواهید تمام طول تابستان با موهای خود کلنجار بروید و در عوض می‌خواهید موهایی زیبا و طبیعی داشته باشید، راز در شست و شوی موهایتان در شب است. شستن موها و استفاده از شامپو و نرم‌کننده‌ها در شب، باعث می‌شوند که موهای شما فرصت کافی داشته باشند تا آهسته و با هوای طبیعی خشک شوند و شما دیگر مجبور نخواهید شد که تعرق ناشی از استفاده از سشوار اول صبح را تحمل کنید. هنگام بیدار شدن از خواب می‌توانید موهای خود را با آب رسان‌های تقویت کننده یا حالت دهنده‌ها اسپری کنید. اگر به دنبال داشتن موهایی کاملاً مرتب و آراسته هستید می‌توانید از اتو یا بابلیس برای قسمت انتهایی موهای خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت