loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 345 1395/04/20 نظرات (0)

زیبایی پوست و صورت با راز نهفته در یخ

زیبایی پوست و صورت با راز نهفته در یخ

رازهای یخ برای زیبایی

شستشوی صورت با آب سرد و یخ یکی از تجویزهای مورد علاقه پزشکان و متخصصان زیبایی است. شستشوی صورت با یخ باعث افزایش گردش خون شده و چین و چروک ها را از بین می برد.

به چند نمونه راز و رمزهای استفاده از یخ در زیبایی اشاره می کنیم:

زیبایی پوست و صورت با راز نهفته در یخ
جمع کردن مزاحمها:
نگه داشتن یه تکه یخ کنار جوشهای مزاحم، یک راه حل بی سر و صدا برای برطرف کردن قرمزی آنهاست. یخ التهاب را کم کرده و حتی باعث کاهش درد آکنه می شود. برای این کار چند تکه یخ را داخل کیسه ای نایلونی ریخته و آن را برای 5 الی 10 دقیقه روی جوشها قرار دهید. نتیجه باور نکردنی است.
زیبایی پوست و صورت با راز نهفته در یخ
کاهش پف چشم:
صبح هنگام زمانی که منتظر دم کشیدن چای هستید قرار دادن یه تکه یخ داخل کیسه ای نخی (مانند لیف نخی تمیز حمام) و قرار دادن آن روی چشمها می تواند پف صبحگاهی چشمها را کم کرده و شما را هوشیارتر نشان دهد.برای تاثیر قوی، به جای قالب یخ، از قالب های چای سیاه یخ زده استفاده کنید.
زیبایی پوست و صورت با راز نهفته در یخ
آماده سازی پوست:
قبل از فونداسیون صورت، تکه یخی را برداشته و به صورتتان بمالید بطوری که تمرکز اصلی بر نواحی دارای منافذ باشد. سرمای یخ باعث کوچک شدن منافذ شده و آنها را زیر آرایش محو خواهد کرد. این کار باعث خواهد شد پوست شما پس از میکاپ بسیار مسطح و صاف تر حالت عادی دیده شود و مناسب ملکه برفی باشد.
زیبایی پوست و صورت با راز نهفته در یخ
ماسک یخی میوه ای:
برای درست کردن ماسک روشن کننده پوست، میوه یا سبزیجاتی مانند خیار، توت فرنگی و مانگو را با آب و مخلوط نموده و داخل قالب های یخ بریزید. سپس آن را داخل فریزر بگذارید تا یخ بزند. قالبها را برداشته و به آرامی روی صورت بمالید. همزمان با ذوب یخ، میوه ها هم پوسته پوسته شده و به حالتی خمیری روی پوست شما قرار می گیرند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت