loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 77 1395/04/17 نظرات (0)

تعریف عشق از نگاه زنان / همسر خود را دوست داشته باشید

تعریف عشق از نگاه زنان  / همسر خود را دوست داشته باشید

معمولا خانم‌ها و آقایان، برداشت و تعریفی متفاوتی از عشق دارند. اگر فکر می‌کنید که همسر شما متوجه میزان عشق و علاقه شما به خودش نیست، باید تلاش خود را بیشتر کنید تا به او ثابت کنید که عاشق او هستید. باید تعادلی بین نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او و پذیرفتن شخصیت فردی‌اش، به وجود بیاورید. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه همسر خود را دوست داشته باشید، به نکات زیر توجه کنید: 

1- مهربان باشید:

همه خانم‌ها دوست دارند که همسرشان، آنها را غرق در محبت کنند و دائما از آن‌ها تعریف کنند. بعضی اوقات، آن‌ها اطمینان خود را به عشق و علاقه شما از دست می‌دهند و نیاز است که دوباره به آن‌ها ثابت کنید.

2- از او حمایت کنید:

اگر می‌خواهید عاشق همسر خود باشید، می‌بایست تا آنجا که می‌توانید، از او حمایت کنید. حمایت کردن موارد زیادی را شامل می‌شود؛ از جمله روحیه دادن به او برای یک مصاحبه کاری، تشویق او  برای کار کردن و ... .  

3- با ادب باشید و محترمانه رفتار کنید:

نیازی نیست که شخصیت خود را تغییر دهید تا با انجام کارهایی به او ثابت کنید که عاشقش هستید. اگر می‌خواهید به همسرتان نشان دهید که برایتان اهمیت دارد و دوستش دارید، باید کارهایی را که باعث اذیت و آزار او می‌شود را کنار بگذارید.

تعریف عشق از نگاه زنان / همسر خود را دوست داشته باشید

4- باملاحظه و بافکر باشید:

معولا برای آقایان سخت است که معنی بافکر بودن را درک کنند. در واقع، بدین معنی است که در برخورد و رفتار با همسرانتان، با فکر عمل کنید و بدانید که او چه چیزهایی را دوست دارد و از چه چیزهایی بیزار است. 

5- درک بالائی داشته باشید:

اگر می‌خواهید همسر خود را دوست داشته باشید، باید این نکته را درک کنید که او نیز مانند بقیه افراد، انسان است و نواقص، احتیاجات و تمایلاتی دارد. 

6- بدانید که بعضی اوقات باید او را به حال خود بگذارید:

قسمتی از دوست داشتن همسر خود، مربوط به این نکته می‌شود که بدانید چه زمانی باید او را کمی تنها بگذارید. برای مثال ممکن است که او هفته بدی را گذرانده باشد و نیاز به کمی تنهایی داشته باشد؛ به این خواسته او احترام بگذارید.

تعریف عشق از نگاه زنان / همسر خود را دوست داشته باشید

7- رمانتیک باشید:

اگر می‌خواهید همسر خود را دوست داشته باشید، باید کارهایی رمانتیک و عاشقانه انجام دهید تا به او ثابت کنید که برایتان مهم است و دوستش دارید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت