loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 279 1395/04/10 نظرات (0)

عمل زیبایی افراد مشهور,جراحی زیبایی لب

سلبریتی هایی که لب‌هایشان را عمل کرده اند

خیلی از سلبریتی ها برای داشتن لب‌هایی برجسته تر و زیباتر، به نزد پزشکان زیبایی می‌روند. برخی ها با تزریق کلاژن و یا انجام عمل‌های جراحی، ظاهری طبیعی و به مراتب زیباتری پیدا می‌کنند .

اما در مورد برخی دیگر استفاده بیش از حد از کلاژن باعث می‌شود تا آنها ظاهری عجیب و ناهنجاری پیدا کنند و بدین ترتیب به چهره و وجهه شان آسیب برسانند.

در دو گزارش قصد داریم تا شما را با برخی از سلبریتی هایی که این کار را انجام داده اند آشنا کنیم. در بخش اول این گزارش، با ۵ سلبریتی با لب‌های عملی آشنا می‌شوید:

عمل زیبایی افراد مشهور,جراحی زیبایی لب

۱-آماندا لیپوره:

او یکی از مشهورترین مدل‌های آمریکایی است که عمل تغییر جنیست مرد به زن را انجام داده. اولین عمل جراحی‌اش در این زمینه را در سن ۱۵ سالگی و هنگامی که سال آخر دوره راهنمایی را پشت سر می‌گذاشت انجام داد و حالا ظاهرش، کاملا مصنوعی و جراحی شده است. او الان ۴۸ ساله است.

عمل زیبایی افراد مشهور,جراحی زیبایی لب

۲-کورتنی لاو:

 این خواننده و هنرپیشه آمریکایی ۵۱ ساله بارها زیر تیغ جراحی رفته است. او لب‌هایش را ایمپلنت کرده و چندین جراحی زیبایی دیگر هم انجام داده. همچنین علاوه بر لیپوساکشن، پوست شکمش را هم کشیده است.

عمل زیبایی افراد مشهور,جراحی زیبایی لب

۳-کریستینا فرناندس کرچنر:

این خانم وکیل و سیاست‌مدار که تا سال ۲۰۱۵ رئیس جمهور آرژانتین هم بود، همیشه تکذیب می‌کند که عمل جراحی زیبایی انجام داده ولی یک نیم نگاه به تغییرات چهره او در سال‌های اخیر گویای همه چیز هست. با کم‌ترین دقت می‌توان تغییرات در لب‌های او را حس کرد. او به علاوه گونه هم گذاشته است.

عمل زیبایی افراد مشهور,جراحی زیبایی لب

۴- دوناتلا ورساچی:

این خانم ایتالیایی که طراح مد و نایب رئیس کمپانی ورساچی است، بینی‌اش را به تیغ جراحان سپرده و لب هایش را کلاژن کرده. به علاوه او گونه‌هایش را ایمپلنت کرده و تغییراتی در ظاهرش ایجاد کرده. کاملا می‌توان اثرات این جراحی‌های متعدد را در صورت او مشاهده کرد و این باعث شده تا صورت او کمی دفرمه شود.

عمل زیبایی افراد مشهور,جراحی زیبایی لب

۵- گراسیه لا آلفانو:

این مدل و بازیگر آرژانتینی در دو دهه اخیر بیش از یک عمل جراحی پلاستیک انجام داده. او علاوه بر جراحی بینی‌اش، لب‌هایش را کلاژن زده و گونه گذاشته و پلک‌هایش را نیز جراحی کرده تا تغییرات زیادی در چهره اش ایجاد کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت