loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 93 1395/04/06 نظرات (0)

آشتی کنان لیام همسورث و مایلی سایرس

آشتی کنان لیام همسورث و مایلی سایرس

لیام همسورث، بازیگر ۲۶ ساله و سرشناس استرالیایی در گفتگویی اعلام کرده که مدت‌ها بعد از جدایی‌اش از مایلی سایرس، خواننده و بازیگر۲۳ ساله آمریکایی، آن هم در آستانه برگزاری جشن عروسی شان، مجددا با هم آشتی کرده‌اند.

این درحالی است که رابطه میان این زوج جوان با فراز ونشیب های زیادی همراه بود. آن‌ها با هم در ارتباط بودند، از هم جدا شدند، دوباره آشتی کردند و چندی پیش درحالی که مشغول انجام برنامه‌ریزی‌ها برای جشن ازدواج‌شان بودند، از هم جدا شدند و گویا دوباره با هم آشتی کرده اند.

در این میان شایعاتی نیز درمورد ارتباط همسورث با یک مدل سرشناس مطرح شد. اما تا به الان کسی نمی‌داند که ماجرای آن ارتباط به کجا کشید.

آشتی کنان لیام همسورث و مایلی سایرس

حالا ، این بازیگر استرالیایی در گفتگو با نسخه استرالیایی مجله GQ اعلام کرده که با سایرس آشتی کرده است. او در مورد جدایی‌اش از سایرس در سال ۲۰۱۳ گفت:« سخت بود ولی در آن زمان مسیر زندگی ما از هم جدا شده بود.

هردویمان خیلی جوان بودیم و در آن زمان تصمیم خوب و درستی گرفتیم.» او در واکنش به سوالی در مورد آشتی مجددشان با سبک خاص خودش پاسخگو شد و گفت:«مردم خودشان کشف می‌کنند و این بار هم همین کار را انجام دادند. مردم احمق نیستند.»

در طول ماه های اخیر بارها لیام و سایر با هم دیده شدند و سایرس ۲۳ ساله دوباره حلقه نامزدی‌اش را دستش کرده و عکسی از حلقه‌اش را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام قرار داده است. در این میان سایرس زمان زیادی را با کریس و لوک، برادران لیام و همسران‌شان (السا پاتاکی (بازیگر اسپانیایی) و سامانتا) سپری می‌کند.

همسورث در ادامه گفت:« من وقتی چیزی را در دلم حس می‌کنم، برای داشتنش گام بر می‌دارم. درمورد چیزهایی که مرا خوشحال و خوشبخت می‌کنند، تصمیم نهایی‌ام را گرفتم. فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفته ام و می‌دانم که چه کار می‌خواهم بکنم. بقیه چیزها برایم مهم نیستند.»

 آشتی کنان لیام همسورث و مایلی سایرس

البته لیام در جریان صحبت‌هایش مستقیما از مایلی نام نبرد. لیام در ادامه این گفتگو در مورد اتفاقی که در سال ۲۰۱۲ در هنگام خروج از یک بار برایش رخ داد صحبت کرد. در آن هنگام وقتی او در حال خروج از بار بود، مردی به سوی او سنگ پرتاب کرد و لیام هم با یک مشت محکم از شرمندگی او در آمد:« به همین خاطر هست که ترجیح می دهم زیاد به میهمانی نروم. ترجیح می‌دهم در خانه بمانم و در خانه دوستانم را ببینم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت