loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 99 1395/04/03 نظرات (0)

ممنوعات دکوراسیون داخلی

ممنوعات دکوراسیون داخلی

برخی از اقداماتی که از قدیم برای طراحی داخل مد بوده به دکوراسیون زیبای شما آسیب می زند. این اقدامات را بشناسید و دورشان را قلم بکشید تا منزلتان زیباتر به نظر برسد.


یکی از اشتباهات رایج دکوراسیونی که به شدت ناپسند و مخرب است، نصب قاب و تابلوهای تزیینی روی دیوار در ارتفاعی نامناسب و بیش از حد بلند است. توجه داشته باشید زمان نصب تابلوها، مرکز قاب باید ملاک ارتفاع باشد نه لبه پایینی قاب. در واقع تابلوها و قاب ها باید به گونه ای روی دیوار نصب شوند که بدون حرکت گردن افراد و بالا بردن سر به راحتی دیده شوند.شکی در این نیست که کفپوش هایی مانند پارکت، لمینت، سنگ و سرامیک، زیبا و کاربردی است، اما قالیچه ها علاوه بر زیبایی قابل توجهی که به دکوراسیون ها می افزایند تا حدی جاذب اصوات مزاحم نیز هستند و از این رو به محیط، آرامش بیشتری می دهند؛ بنابراین توصیه می شود در بخش های مختلف خانه، حداقل از یک قالیچه استفاده کنید.

ممنوعات دکوراسیون داخلی

از حساس ترین اقدامات برای جذاب تر کردن دکوراسیون یک محیط، ترکیب مناسب و اصولی طرح ها و الگوها با یکدیگر است؛ برای مثال دو طرح گل دار یا 2 طرح چهارخانه متفاوت در کنار هم، هرگز ترکیب زیبا و چشم نوازی ایجاد نمی کنند؛ بنابراین همیشه سعی کنید طرح هایی را در دکوراسیون استفاده کنید که با یکدیگر متفاوت باشند. همچنین حتما یک طرح ساده را نیز به میزان قابل توجهی در ترکیب طرح های مختلف منزل تان بگنجانید تا تعادل لازم برقرار شود و احساس آرامش بیشتری در خانه تان احساس کنید.

همان طور که لباس بسیار گشاد یا بسیار تنگ مناسب نیست مبلمان نیز باید متناسب با اندازه اتاق انتخاب شود. بنابراین همیشه قبل از خرید مبل، فضای سالن خود را تخمین بزنید و در نظر بیاورید که در کدام قسمت ها مایل به قرار دادن مبلمان هستید. از طرف دیگر، سعی کنید مبلمان را دقیقا در فضایی از منزل خود در کنار دیگر اشیا مجسم کنید و تنها به ظاهر زیبای آن در کنار اشیای دکور مغازه توجه نکنید.

ممنوعات دکوراسیون داخلی

به  هم ریختگی و شلوغی فضا نه تنها سبب تخریب جلوه دکوراسیون می شود بلکه افراد در آن فضا زندگی پر استرس و نا آرامی را تجربه می کنند. لازم نیست همه وسایلی را که احساس می کنید زیبا هستند در دکوراسیون خانه تان جا دهید چراکه ممکن است باعث شلوغی بیش از حد شود. به طور کلی، هرچه دکوراسیون خانه شما خلوت  تر باشد، جلوه آن زیبا و آرامش  بخش  تر خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت