loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/04/02 نظرات (0)

غذاهایی که پخته نمی‌شوند! (بخش دوم)

غذاهایی که پخته نمی‌شوند! (بخش دوم)

در قسمت قبلی، در بخش اول این مقاله دستور پخت غذای سالاد جوانه آفتابگردان و کلم پیچ با انجیر و سس ارده و نحوه تهیه این غذای سالم را برای شما ارائه کردیم که امیدواریم بخش ذکر شده رضایت بخش بوده باشد. امروز در بخش دوم این مقاله قصد داریم تا یکی دیگر از غذاهای سالم که برگرفته از ایده های خانم استوارت هستند را به شما پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید.

غذاهایی که پخته نمی‌شوند! (بخش دوم)

بخش دوم

سوپ ذرت شیرین (برای 4 نفر)

مواد لازم

آب 2 فنجان

بادام هندی خام سه چهارم فنجان

نمک دریایی 2 قاشق چای خوری

ذرت 4 خوشه بزرگ

روغن زیتون یک چهارم فنجان

سیر خرد شده 1 حبه

پونه کوهی تازه پاک شده 2 شاخه

عسل یا آگاوه 1 قاشق چای خوری

فلفل قرمز خرد شده به مقدار لازم

چاشنی های دلخواه: آووکادوی خرد شده، سس Sriracha (سس تند متشکل از فلفل قرمز و سیر که در ویتنام و تایلند طرفداران زیادی دارد)

دانه های ذرت جدا شده از خوشه را با یک چاقوی تیز به دو قسمت تقسیم کنید. 1 فنجان از این ذرت ها را در ظرفی کوچک بریزید. مقداری روغن زیتون و کمی هم نمک دریایی به آن اضافه کنید و ظرف را کنار بگذارید تا این مواد کاملا با هم ترکیب شوند. 

ذرت های باقیمانده، یک چهارم فنجان روغن زیتون، سیر، پونه کوهی، فلفل و عسل را در دستگاه مخلوط‌کن ریخته و صبر کنید تا کاملا نرم شوند. اگر دوست دارید سوپ را گرم میل کنید باید به مدت 8 تا 10 دقیقه دیگر هم مخلوط کن را رروشن بگذارید تا دمای آن بالا برود. برای طعم دار شدن سوپ هم اگر مایل بودید می توانید مقدار بیشتری نمک دریایی و فلفل قرمر خرد شده به سوپ خود اضافه کنید.

ایده های خانم استوارت: غذاهایی که پخته نمی‌شوند! در لایت مد بخوانید

سوپ آماده شده را در ظرف های مختلف سرو کنید و به عنوان چاشنی، محلول ذرتی که ابتدا آماده کرده بودید، پونه کوهی و کمی هم نمک دریایی را به ظرف ها اضافه کنید. البته اضافه کردن چاشنی به سلیقه مختلف افراد خانواده بستگی دارد. شما می توانید این غذا را حداکثر تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت