loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 79 1395/04/02 نظرات (0)

ماسک میوه,درست کردن ماسک خانگی,ماسک میوه طبیعی

با میوه های اضافی یخچال جادو کنید

میوه جات علاوه بر این که خواص گوارشی بی نظیری دارند وقتی هم که بسیار رسیده می شوند می توانند برای پوستتان جادو کنند.یک سری به یخچالتان بزنید اگر این چند میوه را دارید برای پوستتان جادو کنید.

ماسک میوه,درست کردن ماسک خانگی,ماسک میوه طبیعی

موز کاملا رسیده ای رو انتخاب کنید و با یه چنگال اون رو به شکل پوره در بیارید و روی پوست صورت و گردنتون بذارید و بعد از بیست دقیقه با آب ولرم رو به خنک بشویید.اگر صورتتون آکنه داره میتونید از مقداری عسل و لیمو هم در این ترکیب استفاده کنید.

ماسک میوه,درست کردن ماسک خانگی,ماسک میوه طبیعی

گوجه فرنگی رو از وسط نصف برش بزنید و کمی فشار بدید و روس صورتتون بذارید تا تخم های ریزش هم روی صورتتون قرار بگیره و بذارید چند دقیقه ای روی صورتتون بمونه. اگر صورتتون چربه و جوش هم دارید، این ماسک بهترین روش برای تمیز کردن صورتتون هست.

انگور رو پوره کنید و با پالپ هاش روی پوست صوررتتون قرار بدید و صبر کنید تا روی صورتتون خشک شه و بعد با آب شستشو بدید.با این ماسک میتونید از لکه و جوش های جزیی صورتتون خلاص بشید.

ماسک میوه,درست کردن ماسک خانگی,ماسک میوه طبیعی

خیار طبعش سرده و خاصیت خنک کنندگی داره و بهترین ماسک برای زیبایی پوست های خشک هست.خیار رو رنده کنید و آبش رو روی پوست صورت و گردنتون بمالید و اجازه بدید خشک بشه. اشکالی نداره اگر جند ساعت هم روی پوستتون بمونه. پالپ های اضافیش هم به عنوان ماسک دور چشم بذارید.

ماسک میوه,درست کردن ماسک خانگی,ماسک میوه طبیعی

توت فرنگی رو هم به صورت پوره در بیارید و یک قاشق آب در اون بریزید و روی پوستتون بمالید و بعد از بیست دقیقه بشویید. توت فرنگی برای نشاط و زیبایی پوست عالیه.کیوی رو پوره کنید و با یک قاشق ماست مخلوط کنید و روی پوسستون ماساژ بدید و بعد از بیست دقیقه بشویید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت