loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 71 1395/03/28 نظرات (0)

گفتگو با کتی ارمیلیو خالق برند KE

گفتگو با کتی ارمیلیو خالق برند KE

امروز در این مقاله قسمتی از مصاحبه با خانم کتی ارمیلیو را منتشر می‌کنیم، خانمی که نام برند KE را بر سر زبان‌ها انداخت.

گفتگو با کتی ارمیلیو خالق برند KE

 منزل شما چه نقشی در ایجاد مدل شخصی‌تان دارد؟
نقش کمی دارد، اما رنگ‌ها والمان‌های مختلفی که در آن وجود دارد گاهی اوقات باهم در ایجاد این مدل همکاری می‌کنند. دوست من، سیسی تامسون، طراح داخلی شرکت Bunny Williams است و من خیلی خوشحالم و از او تشکر می‌کنم که فضای داخلی خانه من را به شکلی زیبا طراحی کرده است. او مرا به خوبی می‌شناسد و می‌داند که چه نوع طراحی‌ای حس خوبی به من می‌دهد.
مدل خود را در سه کلمه توضیح دهید:
آسان، راحت و درخشان.

گفتگو با کتی ارمیلیو خالق برند KE

هنرمندان مورد علاقه‌تان چه کسانی هستند؟

با این سوال شما اولین نام‌هایی که از ذهنم گذشتند را می‌گویم، الکس کاتز، جرج بیلوز، جف وال، جان سینگر سرجنت.

اگر برند کتی امیلیو را نپوشید، چه برندی را برای لباس‌های خودتان انتخاب می‌کنید؟
اگر برند خودم را نپوشم قطعا برندهای گپ، آکنه جینز، نایکز، کانورس و فین را برای لباس‌هایم انتخاب می‌کنم.

گفتگو با کتی ارمیلیو خالق برند KE

در مورد کیف، کفش و عینک چطور؟ چه برندی را انتخاب می‌کنید؟

برای هر 3 مورد برند سلین، اما نه، برندهای روپرت ساندرسون و پل آندرو هم گزینه‌های خوبی هستند.

مدل‌های شخصی که علاقه دارید؟ یکی زنده و یکی مرده؟

خانم سوفیا کاپولا که در قید حیات است و خانم گریس کلی که فوت کرده است.

به نظر شما جذاب‌ترین دختری که برند KE را پوشیده چه کسی است؟
این سوالتان خیلی سخت است چون اغلب دخترهایی که برند KE را می‌پوشند جذابند. اما یکی از دخترانی که اخیرا با ما همکاری کرده کیت بوسورث است که واقعا از همه نظر عالی و کامل است و توجه مرا به شدت به سمت خود جلب کرده.

گفتگو با کتی ارمیلیو خالق برند KE

 اگر طراح نمی‌شدید، چه شغلی را برای آینده خود انتخاب می‌کردید؟
بدون شک، کار کردن در مجله.
از زمانی که برندتان را راه اندازی کرده اید، جالب‌ترین اتفاقی که برایتان افتاده چه بوده است؟
قشنگ‌ترین و جالب‌ترین اتفاقی که برای من افتاده و هنوز هم می‌افتد، طراحی روزانه لباس هاست. اینکه می‌بینم برند من هر روز پیشرفت می‌کند و فصل به فصل در بین مردم جای خود را باز می‌کند برای من جالب و جذاب است.

امیدواریم از این مصاحبه و گفتگو لذت برده باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت