loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 81 1395/03/27 نظرات (0)

چطور خیلی سریع حاضر شویم؟

چطور خیلی سریع حاضر شویم؟

صبح‌ها زمان لازم برای آن‌که در یک ماراتن زیبایی، در آرامش، حاضر شوید را ندارید؟ با این توصیه‌های زیرکانه برای ذخیره زمان، در برنامه های‌تان باز نگری کنید.

چطور خیلی سریع حاضر شویم؟

موهای‌تان را نشوئید

"شامپوی خشک" یکی از محصولاتی است که در تاریخ زیبایی کمتر به چشم می‌آید. می‌توانید چند روز درمیان از آن استفاده کنید. این محصول نه تنها چربی اضافه موهای شما را خشک می‌کند، بلکه به موهای‌تان حجم هم می‌دهد. استفاده از آن خیلی راحت است. فقط قسمت رویی موهای‌تان را بردارید و این محصول را به ریشه موهای‌تان اسپری کرده و به آرامی ماساژ بدهید.

گزینه پیشنهادی: شامپوی خشک Avea Shampure  ؛ ۴۶ دلار

 چطور خیلی سریع حاضر شویم؟

ابزارهای پیرایش مو را کنار بگذارید

وقتی از خواب بیدار می‌شوید، موهای‌تان حسابی به هم ریخته است؟ از سشوار فاصله بگیرید! با حالت دادن به موهای‌تان، با جریان مد دنیا حرکت کنید. کمی موهای‌تان را  حرکت دهید و این اسپری حالت دهنده را به ریشه موهای‌تان بزنید. بعد از آن با استفاده از دست،موهای‌تان را به هم فشار دهید و به هر فرمی که دوست دارید مرتب کنید تا حجم بگیرند. حالت دهنده پودری را ترجیح می دهید؟ کافی است پودر را روی موهای‌تان ریخته و بیشتر برروی ریشه‌های‌تان و بخش‌هایی از مو که روی صورت‌تان می‌آید بریزید. سپس به آرامی موهای‌تان را ماساژ دهید و پودرهای اضافه را بزدایید و در عرض چند ثانیه، آماده ترک خانه شوید.

گزینه پیشنهادی: O&M Original & Mineral Atonic Thickening Spritz ؛ قیمت ۳۸ دلار

ماسک صورت شبانه

اگر می‌خواهید سر صبح پوستی نرم وبراق داشته باشید، بهتر است در هنگام خواب از ماسک صورت شبانه استفاده کنید. به طور معمول این ماسک ها با ایجاد انسداد، کمک می‌کنند تا از رطوبت بیش از اندازه پوست‌تان در هنگام چرت زدن، به ویژه در محیط‌هایی که سیستم تهویه هوا استفاده می‌شود، کاسته شود.

 گزینه پیشنهادی: Kiehl’s Overnight Hydrating Masque؛ قیمت ۵۵ دلار

چطور خیلی سریع حاضر شویم؟

کرم شست‌وشوی بدن با مرطوب کننده

با استفاده از روغن یا کرم شس‌وشوی بدن، به جای ژل دوش با یک تیر دو نشان را بزنید. فرمول‌های مرطوب کننده، آلودگی وناخالصی های پوست‌تان را از بین خواهند برد و پوست‌تان راآب‌رسانی خواهند کرد. از یک اسفنج بهداشتی برای افزایش قدرت لایه‌برداری این کرم استفاده کنید و آن را به تمام بدن‌تان بزنید. وقتی از حمام خارج شدید و پوست‌تان خشک شد، آهسته پوست‌تان را مالش دهید.

گزینه پیشنهادی: Nivea In-shower Intensive Skin Conditioner؛ قیمت ۷.۹ دلار (۲۵۰ میلی لیتر)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت