loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 57 1395/03/23 نظرات (0)

سنگ های زیورآلات تان را بشناسید

سنگ های زیورآلات تان را بشناسید

یکی از زیبایی هایی که به زیورآلات جذابیت بیشتری می دهند استفاده از سنگ در آن هاست. سنگ ها انواع مختلف دارند که در این سری مقالات انواع سنگ های زینتی را به شما معرفی می کنیم.کلسدونی یک نوع سنگ دیگر است که در زیورآلات از آن استفاده می کنند. در حالیکه کریستال های کوارتز جلای شیشه ای دارند، کلسدونی ها در حالت طبیعی، جلای مومی یا کدر دارند.

سنگ های زیورآلات تان را بشناسید

بیشتر کارنلین هایی که امروز در بازار هستند عقیق های رنگ شده وسپس حرارت دیده هستند. وقتی در مقابل نور نگه داشته می شود تغییر رنگ به صورت نواری نشان می دهد اما کارنلین طبیعی توزیع رنگ ابری دارد. ممکن است باژاسپر اشتباه شود.منبع: تقریباً همه جای دنیا.

ساختار: کلسدونی متفاوت از آمتیست وسیترین یک ماده کریستالین میکروسکوپی است. به این معنی که جدا از اینکه یک کریستال است، از میلیون ها کریستال کوچک ساخته شده که به قدری کوچک هستند که شما نمی توانید آنهاراببینید.کلسدونی از رشته های میکروسکوپی که موازی هم هستند ساخته شده است، کلسدونی استالاکتیک های انگور مانند یا به شکل کلیه متخلخل شعاعی که با چشم غیر مسلح دیده می شود، دارد. در نتیجه می تواند رنگ بگیرد.کلسدونی طبیعی معمولاً هیچ نوار بندی ندارد.


سنگ های زیورآلات تان را بشناسید

ویژگی غیر عادی کلسدونی حجم عظیم رنگ ها و ساختارها است و از آنجایی که به راحتی رنگ می شود، تقریباً همه رنگ های رنگین کمان را دارد. رنگ کردن شایع ترین بهسازی است.کروم کلسدونی (به نام های ترودیت یا ترولیت هم خوانده می شود) نام تجاری برای نوعی کلسدونی از زیمباوه، که رنگ سبز طبیعی از کرومیوم دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت