loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 67 1395/03/20 نظرات (0)

ژل ناخن‌های جدید
ژل ناخن‌های جدید

ژل‌ ناخن‌: بهترین لاک های ناخن که به آسانی پاک می شوند

بر خلاف لاک‌های استفاده شده در سالن‌ها، ژل‌های ناخن‌ به آسانی پاک می‌شوند. 

OPI، جلا دهنده لاک در Suzi Nails

OPI، جلا دهنده لاک در Suzi Nails از مجموعه نیوارلینز، بخشی از مجموعه جلادهنده‌های کلاسیک OPI است که دارای رنگ‌های غنی با فرمولاسیون مقاوم بالا است. این شرکت ادعا دارد که این جلادهنده تا 7 روز به طور کامل درخشان می‌ماند و برای کسانی که حساسیت یا آلرژی دارند بسیار مناسب است. این محصول فاقد DBP  بوده و میزان مواد نفتی به کار رفته در حد مجاز است.

 ژل ناخن‌های جدید

لنکوم

 مجموعه بهاری است که همچنین شامل سایه‌های کم رنگ چشم و رژلب‌های آبنباتی رنگ است. لاک‌های مجموعه شامل رنگ آبی و زرد آلویی است که در کنار هم بسیار جلوه میکنند. 

Nails Inc Pro  در تراس باغ :

تنها نمونه استفاده شده در سالن‌ها از مجموعه معروف High street است. که شامل قطعات آتشفشانی و لاک مخصوص جلا دهندگی برای قدرت بخشیدن و حفاظت از رنگ است. صمغ پلی استر در این محصول جهت انعطاف پذیر کردن آن به کار برده شده است. همچنین پلی استر دیگری برای درخشندگی آن به کار گرفته شده است. طراحی آن به صورتی است که با رنگ پایه به کار برده شود. تا رنگ آن درخشندگی کافی داشته باشد و از خود محافظت کند، بدین معنا که شما نیازی به درخشش UV نخواهید داشت.  سطح بالایی ژل مانند با اکریلیک غنی شده است تا از خورد شدن و کم رنگ شدن آن جلوگیری کند. این شرکت ادعا می‌کند که بین 5 تا 7 روز ماندگاری بی تغییر دارد. 

ژل ناخن‌های جدید

Dior Garden  

مجموعه باغ‌های درخشان بهار و تابستان در لاک‌های این کالکشن جمع آوری شده است. فرمولاسیون ژل‌ها در آن استفاده شده است. تکنولوژی پوشش شیشه‌ای این لاک‌ها را به مجموعه‌ای درخشان و لطیف تبدیل کرده است که با سیلیکون‌های ارگانیک و طبیعی غنی شده است تا قدرت و چسبندگی لازم را به آن بدهد. برس آن دارای شکلی بین دایره و بیضی است که محبوب‌ترین شکل برس در میان مانیکور کارهاست تا تمام حجم ناخن را پوشش دهد. به این ترتیب حجم مناسبی از رنگ بر روی ناخن پخش می‌شود. وجود عناصر طبیعی و نبود عناصر مضر و میزان مجاز استفاده از مواد نفتی جهت مراقبت از ناخن از دیگر مزیت‌های آن است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت