loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 60 1395/03/03 نظرات (0)

درخشندگی صورت : آموزش چند ماسک ساده طبیعی خانگی

ماسک درخشندگی صورت,ماسک برای درخشندگی صورت

ماسک های صورت طبیعی درخشندگی پوست

داشتن پوست شفاف و درخشان دغدغه خیلی از خانم‌هاست و به همین دلیل از کرم‌ها و مواد آرایشی و بهداشتی زیادی هم استفاده می‌کنند که اگر از نوع مرغوب آنها استفاده شود جواب می‌دهد. در همین‌جا توصیه می کنیم حتما سری به بخش آرایشی و بهداشتی بزنید و با محصولات برندهای اصیل و خوشنام آشنا شوید.
اما در کنار استفاده از لوسیون‌ها و کرم‌های آماده که بر اساس طبقه‌بندی پوست‌های متفاوت تهیه شده‌ و کار را راحت کرده‌اند، بد نیست گاهی اوقات هم به ویژه در روزهای تعطیل که وقت بیشتری دارید، خودتان دست به کار شوید و چند ماسک البته بر اساس نوع پوستتان، برای خودتان درست کنید:

ماسک درخشندگی صورت,ماسک برای درخشندگی صورت

شیر و آبلیمو

شیر نجوشیده را با آب لیموترش و کمی نمک ترکیب کنید و روی پوست بمالید. این کار علاوه بر اینکه منافذ پوست را پر می‌کند، به پاکسازی آن هم کمک می‌کند.

آب خیار، گلاب و گلیسیرین

آب خیار، گلاب و گلیسیرین را ترکیب کرده و به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست صورت بگذارید و سپس بشویید. این ترکیب از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت می‌کند.

زردچوبه، چوب صندل و شیر

مقداری زردچوبه را با پودر چوب صندل مخلوط کنید. این ترکیب را به همراه شیر در مخلوط‌ کن بریزید. بعد از آماده‌شدن،‌ ترکیب را به مدت پنج دقیقه روی پوستتان بگذارید. بعد از آن طراوت و شادابی را در خودتان ببینید.

عسل با خامه

مقداری عسل را با خامه ترکیب کرده و روی پوست صورت بمالید. این معجون موجب رطوبت، نرمی و روشنی پوست صورت می‌شود.

انگور

این میوه علاوه بر بقیه خواصی که دارد، برای پوست نیز مفید است. می‌توانید مستقیما آن را روی پوست بمالید یا از آب آن استفاده کنید.

گوجه‌فرنگی

برای داشتن پوستی درخشان و سالم از ترکیب آب گوجه فرنگی و آب لیمو استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت